Jak porazit džihád
Drahý pane Sina,
jsem také Íránec a byl jsem vychován v Německu. Žil jsem tři roky v Teheránu a nyní jsem zpět v Německu. Když jsem si uvědomil, že islám je démonický, primitivní a směšný kult, začal jsem si dělat starosti se vzděláváním v německých školách.
Před několika měsíci se úřady rozhodly, že kromě katolického a evangelického náboženství, které si mohou žáci vybrat (není povinné), by měla být nabízena i islámská výchova. Děsivé na tom je, že mnoho žáků si pochopitelně vybírá studium islámu vedené muslimy.
Jak víte, mnoho lidí není “skutečnými” muslimy, vyberou si to pouze proto, aby všem “ukázali”, že jsou muslimové. A úřady jsou šťastné, že se “islámská výchova brzy stane celostátním předmětem”. Dokážu si velmi dobře představit, jak je učitelé krmí všemi těmi lžemi o islámu, koránu a Mohamedovi, a jak se tito žáci budou snažit propagovat islám a pokoušet se “islamizovat” společnost, přátele a příbuzné.
Mám z toho velmi špatný pocit a chtěl bych se zeptat, co můžu udělat, nebo jak mohu přispět k jejich osvícení, protože nechci, aby se tyto věci děly.
Vše nejlepší a milionkrát díky vám, vašim webovým stránkám a spoluautorům.
Drahý Farhade.
Máte všechny důvody k znepokojení. Říká se, že nevědomost je blažeností. Nemuslimové, a především Evropané, žijí v blažené nevědomosti o islámu. Pouze exmuslimové, kteří viděli rozsah ničení, které islám působí, mohou pochopit obrovskou velikost hrozby, kterou tento kult představuje pro svět a lidskou civilizaci.
Je chybou islám tolerovat. Je chybou přiznávat mu status náboženství a počítat ho mezi ostatní víry. Islám není další barvou v duze náboženství. Je to temnota noci, která chce všechny barvy zastřít.
Některé chyby stojí více než jiné. Nečinnost může někdy vést ke katastrofám. Chyba, kterou svět spáchal ve třicátých letech, když nacismus sbíral sílu, stála více než padesát milionů životů. Tolerovat dnes islám může stát v blízké budoucnosti ještě více životů. Pokud bude islámu dovoleno zvítězit, přijdeme zcela o naší svobodu a civilizaci. Ačkoliv to není na programu a je nepravděpodobné, že k tomu dojde, možnost nukleárního holokaustu, ve kterém zemřou miliardy lidí, je velmi reálná. Tomuto neštěstí se vyhnout, pokud budeme jednat nyní, zastavíme běh věcí a změníme jeho směr dříve, než se dostaneme ke srázu.
Jediný způsob, jak se vyhnout hrozícímu nebezpečí, je pomoct muslimům opustit islám. K tomuto exodu musí dojít ve velkém množství a brzy. Není to nicméně jednoduchý úkol. Muslimové nepřijali islám z rozumu. Proto ho skrze rozum ani neopustí. Muslimové se obecně dialogu zcela vyhýbají. Věří, že islám není třeba dokazovat, a že každý ho musí ochotně přijmout, jakmile je k tomu vyzván.
Konverze k islámu je mnohem více emocionální než racionální zkušeností. Emoce pracují s těmi neprimitivnějšími částmi mozku. Jsou silnější a vytlačují racionální část mysli. V důsledku toho je těžké vést s muslimy racionální diskusi. Neopustí svojí víru pouze kvůli rozumu. Jejich silné emoce vůči víře je od rozumu zcela odstiňují.
Ačkoliv cíl Faith Freedom International je dvojí, t.j. a) pomoct muslimům opustit islám, a b) varovat ostatní před jeho nebezpečím, pravdou je, že “a” velmi závisí na “b”. Jsem si vědom těžkosti racionální diskuse s muslimy a proto se zaměřuji hlavně na “b”. Jsem toho názoru, že klíč k oslovení velkého množství muslimů a ukázání jim, že islám je falešný, leží v rukách nemuslimů. Muslimové islám neopustí, dokud svět jejich kult neodsoudí.
Islám drží při životě nemuslimové
Neustále slyšíme, jak muslimové citují známé osobnosti, které pronesly pozitivní výroky o islámu a chválily ho. Muslimové jsou na těchto komentářích závislí jako ryba na vodě. Loví je, povzbuzují k nim, shromažďují je a inzerují je, protože v souhlasu druhých hledají potvrzení svojí víry. Jejich sebeúcta je zcela závislá na tom, jak je ostatní vnímají, a co o nich říkají. To je klíč k pochopení jejich idiosynkazie a základ strategického plánu boje proti jejich džihádu.
Co když toho schvalování skončí? Celá jejich sebeúcta se zhroutí! Do jejich myslí se vplíží pochybnosti a oni ztratí víru. Narcis je závislý na lichotkách, protože jimi svůj narcismus živí. Jsou to pochvaly druhých, ve kterých nalézá narcis potvrzení sebe sama a své existence.
Do určité míry jsme narcisové všichni. Všichni chceme, aby si nás ostatní všimli. Vyhledáváme pozornost. Chceme, aby se s námi počítalo. Tyto touhy jsou někdy tak silné, že někteří lidé dokonce spáchají zločin, aby si zajistili pozornost. Vandalové ničí, aby si jich někdo všiml. Prostřednictvím vandalismu mohou zanechat stopy a cítit se důležitě. Stejná psychologie motivuje sériového žháře, a dokonce i sériového vraha.
Americký psychiatr James Gilligan, autor Preventing Violence (Jak bránit násilí), tvrdí, že důvod, proč většina zločinců páchá zločiny, je snaha o získání respektu. Píše: “Dříve jsem si myslel, že lidé páchají ozbrojené loupeže pro peníze; a vskutku, to je povrchní vysvětlení, kterému dají přednost i oni sami, jak sami před sebou, tak i před ostatními. Když jsem si ale sedl a dlouze hovořil s muži, kteří takové zločiny páchali opakovaně, začal jsem slýchat výroky jako, ‘Nikdy se mi dříve v životě nedostalo takového respektu, jako když jsem někomu namířil do obličeje pistoli’”.
Klíčem k pomoci muslimům s opuštěním islámu je zbavit je respektu. Pro narcise je nejdůležitější věcí jeho obraz. Sebeúcta muslimů je závislá na obraze islámu. Protože přišli o svojí osobnost a nezůstalo jim nic jiného, než islám, cítí se respektovaní, když je respektován islám, a uraženi, když je islám uražen. Dokud nemuslimové islám respektují, muslimové se ho budou držet. Jakmile celé lidstvo islám odsoudí jako něco zlého a nebezpečného, zřeknou se ho.
Stud versus vina
Islámské kultury jsou založeny na studu. Stud je bolestný prožitek. Abyste se vyhnuli ostudě, musíte zakrýt její zdroj. To znamená, že musíte chránit svůj obraz. Na tomto obraze je závislá celá vaše sebeúcta a pocit vlastní ceny. Když jste zostuzeni, uchýlíte se k násilí. Násilí je způsob, jakým se my lidé vyrovnáváme se studem.
Následující email nám zaslala Drunkia. Ukazuje vztah, který mají muslimové k islámu, a sevření, ve kterém je tento kult svírá. Napsala:
Naprosto s vámi souhlasím, pane, muslimové jsou násilní, hrubí, a jsou to znásilňovači. Je naprostá pravda, že ty příběhy, kterým říkají zázraky, byly šťastnou náhodou. Tak proč kurva nejsem v blázinci?! Proč ksakru já, mladá muslimská dívka, která nikdy nekleje, pokud to není opravdu nutné, kurva kleju právě teď? Zavři svojí zasranou hubu a táhni do pekla. Možná jsi se narodil počestné matce, ale nejsi počestný člověk. Věř mi, naprosto s tebou souhlasím, že muslimové jsou násilní. Kdybych tohle nepsala na obrazovku počítače, měl bys už rozmlácený obličej. A moje pěst by byla zkrvavená a já bych byla potrestána. Ale jaký je horší trest než že strkáš svojí prdel do mého nábožeství. Zvedni tu svojí zkurvenou prdel a odepiš. Nejsem násilná dívka, ale můžu být - moje rodina se může stát rodinou vraha! Shnij v pekle. Heh. Až tě alláh odsoudí, budeš brečet a volat maminku. A taky, dej mi 50 000 dolarů. Podívej se na to. Začínám každý den s basmalláh a jsem šťastná. Když nezačnu, tak jsem nešťastná. Taky, věřím v alláha velmi silně, že jsem připravená dokázat, že všechno, co alláh říká, je pravda. A prosím, žebrám, ne - nařizuju ti, abys nenazýval Alláha “jím” nebo “jí”. Ať s tebou není mír. Od ne tak přátelské autorky.
Hodně nenávisti, počkej! Nebudu se obtěžovat s tím, že bych tak nechutnému člověku dávala svoje jméno. Věř mi. Nemusím se snažit. Vím, kde žiješ. Vím, kde spíš, znám tvé příbuzné, vím, kde pracuješ, znám tvé přátele. A něco tě žere a mě utěšuje, vím, že jsi ubožák.
Tato osoba s není s největší pravděpodobností násilná. Pokud by ale dostala příležitost, udělala by to, co říká. Lidé všech náboženství jsou uraženi, když je jejich náboženství uraženo, pouze muslimové ale dokážou naprosto ztratit sebekontrolu a stát se zvrácenými vrahy. Proč? Protože muslimové přišli o své osobnosti a jejich jedinou identitou je islám. Islám jim dává pocit vlastní ceny, falešný pocit pýchy a osobnost. Když je islám kritizován, cítí svojí zranitelnost a jsou zostuzeni. Co můžete říct, když lidé nazývají vašeho proroka pedofilem a vy to nemůžete popřít. To vede k intenzivnímu pocitu studu a jediným způsobem, jak si s ním poradit, je násilí. Jejich chování lze nejlépe popsat tak, když řekneme, že jsou “posedlí”.
Abychom jim pomohli od jejich divošství, je třeba je zbavit “posedlosti” islámem. Abychom to mohli učinit, islám musí být zdiskreditován tak, že ztratí svojí přitažlivost. Stud je činí násilnými, nakonec je ale osvobodí. Odpovědí na jejich násilí proto není respekt k jejich víře, ale ještě více zostuzování. Jejich skořápku dokáže prolomit pouze intenzivní pocit studu, který je nakonec osvobodí.
Narcismus je živen narcistní výživou. Uznání a respekt jsou takovou výživou. Živení narcismu narcisovi nepomůže, jeho stav se ještě zhorší. Stanou se násilníky, ještě arogantnějšími, a budou požadovat více. Narcisům nelze pomoci usmiřováním. Slovy Winstona Churchilla, “Appeaser je ten, kdo krmí krokodýla v naději, že bude sežrán jako poslední”. Němci a mnoho evropských vlád se snaží si muslimy usmiřovat. Nejsou si vědomi nebezpečí islámu a pohromy, před kterou budou v blízké budoucnosti stát. Za ignoranci se platí. Cenou za tuto ignoranci bude občanská válka a krev bezpočtu Evropanů, jak muslimů, tak nemuslimů.
Naší zodpovědností je probudit nemuslimy a varovat je před nebezpečím islámu. Nebezpečí vychází z islámu, nikoliv z lidí z Blízkého východu. Na rozdíl od muslimů, kteří diskriminují a porušují lidská práva nemuslimů, mají nemuslimové s takovým chováním problém. Musí nicméně pochopit, že islám je pouhá víra a že víry nemají práva. Lidé mají práva, víry ne.
Jak ukazuje Drunkiin email, muslimové se mohou stát vzteklými psy, když je jejich náboženství kritizováno. Divošství nemůže být tolerováno. Tito muslimové, kteří se rozhodou bránit své náboženství divošstvím, by měli být strčeni pod zámek, nebo vykopnuti. Dialog by měl být vítán, násilí by ale nemělo být vůbec tolerováno.
Jakmile začne dialog, islám bude zdiskreditován a muslimové budou osvobozeni. Jakmile se jejich zdroj pýchy stane zdrojem studu, nebudou se ho již držet, ale budou jím uraženi a budou se od něho chtít distancovat.
Západní kultura je založená na vině. Východní kultury jsou založeny na studu. Pro nás Východňany je to celé o našem obraze a o tom, jak nás vidí ostatní.
Opakem viny je nevinnost. Pokud je váš etos založen na vině, máte vnitřního policajta, který vám brání v tom dělat špatné věci, protože byste cítili vinu.
Pokud je váš etos založen na studu, jediné, o co se staráte, je udržení vašeho obrazu. Můžete dělat špatné věci, dokud je ale nikdo nevidí, váš obraz není poskvrněn a vy jste stále považováni za ctihodného člověka. V kultuře založené na studu nemá dobro a zlo žádný význam. Je to celé o studu a o cti. Když je poskvrna ostudy odstraněna, i kdyby to mělo znamenat vraždu vaší vlastní dcery, čest je obnovena. Jsou to dva velmi odlišné pohledy na svět. Dokud jim neporozumíme, nedokážeme muslimy a jejich myšlení pochopit.
Kultury založené na studu jsou primitivní. Všechny východní kultury jsou založené na studu, dokonce i ty neislámské. Například japonská kultura je, nebo byla, založená na studu. Naše perská kultura je také založená na studu. Přísloví jako “udržuji si své tváře růžové políčky” jsou žalobou o kultuře založené na studu, kde je obraz důležitější než fakta. Toto přísloví říká, že mohu trpět, moje pýcha mi ale nedovoluje to dát najevo, proto se políčkuji, abych si udržel růžové tváře. Protože chudoba je zdrojem studu, dokud dokážu svojí chudobu zakrývat, udržuji si svojí čest.
Islám je filosofií založenou na strachu a zapustil kořeny v prostředí založeném na studu. To je velmi nebezpečná kombinace. Když zkombinujete strach s morálním kódem založeným na studu, zrodí se ten nejzákeřnější etos, který si dokážete představit. Islám. Islám je nelogická doktrína, která je založena na strachu, a je obhajována ctí. To činí z islámu větší nebezpečí než nacismus. Muslimy nezajímá racionalita islámu, nebo dobro a zlo. Nejvíce je zajímá to, aby neztratili tvář, aby udrželi obraz islámu čistý.
Násilí vítězí
Jedna skutečnost, na které se musíme všichni shodnout, je ta, že hrubá síla je silnější než slušnost. Pokud se vy a já navzájem zkonfrontujeme a já proti vám použiju sílu, zatímco vy použijete logické argumenty, já zvítězím a vy prohrajete. Důvod, proč muslimové od dob Mohameda vítězí, je ten, že nemuslimové se zdráhali uchylovat se k násilí, zatímco muslimové k němu byli vždy připraveni. Důvod, proč nyní žijeme ve svobodě, je ten, že Evropané odpověděli na muslimské barbarství stejným divošstvím. Kdyby nebylo křižáků, pravděpodobně bychom dnes nebyli svobodní.
Když byl v bitvě u Badru zajat Nadr ibn Narith, mekkanský básník, který byl kritický k Mohamedovi, a který byl bratrancem Mohameda, obrátil se na svého uchvatilele Musaba, kdysi svého přítele, a požádal ho, aby zasáhl v jeho prospěch, aby ho Mohamed nezabil. Musab mu připoměl, že popíral víru a zesměšňoval Mohameda. “Ach!”, řekl Nadr, “kdyby tě zajali Kurajšovci, nikdy by tě neusmrtili!” “I kdyby tomu tak bylo”, odpověděl Musab opovržlivě, “nejsem jako ty; islám ruší všechna pouta”.
Mohamed nařídil, aby byl jeho bratranec Nadr sťat. Musab říkal pravdu. Islám roztíná všechna pouta. Proměňuje srdce věřících a činí je nelítostnými a tvrdými. Po konverzi k islámu se věřící obracejí proti vlastním lidem a nestydí se zabíjet své milované.
To je tajemství úspěchu islámu od jeho vzniku. Běžní lidé nejsou militantní. Vyznávají filosofii žij a nech žít. To je chvályhodná vlastnost civilizovaného světa. Tam, kde ale panuje zákon džungle, vítězí vždy ty nejdivočejší a nejúskočnější bestie. Smečka hyen může útočit na velká stáda pakoňů nebo gazel; zabijí jich tolik, kolik mohou, a vždy vítězí. Hyeny a další masožravci vždy vyhrávají, protože býložravci nejsou násilní. V přírodě záleží pouze na síle. Je to princip. Protože jsou muslimové militantní, a zbytek lidstva není; protože jsou muslimové násilní, a ostatní nejsou, muslimové vždy vítězí.
Tolerance k netoleranci to pouze podporuje. Islám musí být zastaven. Jsou dva způsoby, jak to udělat. Jedním je odstavení muslimů od islámu, a druhým je odpovědět na jejich násilí ještě větším násilím. Podle skromného názoru tohoto autora je první volba rozumem, zatímco druhá válkou. Je třeba říct, že neudělat nic by bylo volbou šílenou a sebevražednou.
Pokud si zvolíme cestu rozumu, jediným způsobem, jak můžeme pomoci muslimům opustit islám, je zdiskreditovat ho. To znamená ho otevřeně kritizovat, stejně, jako je kritizováno křesťanství nebo jiná náboženství. Křesťanství nebylo ušetřeno kritiky. Není nic, co by nemohlo být o křesťanství, judaismu nebo hinduismu řečeno, a řečeno to nebylo. Proč by měl být islám ušetřen kritiky? Pokud je v islámu nějaká pravda, ať jí jeho omlouvači obhájí. Pokud nemůže být islám obhájen logicky, pak je lží. Proč bysme se měli sklánět před lží, která je zodpovědná ze bezpočet mrtvých a tak obrovské krveprolévání?
To nejlepší, co mohou lidé jako vy a já dělat, je kritizovat islám a diskreditovat ho. Známe islám zevnitř i zvenku, a je na nás, abychom promluvili. Všichni se musí stát kritiky islámu. Exmuslimové mohou nicméně udělat něco, co jiní nemohou. Náš nepřítel je militantní, odhodlaný a proaktivní. Musíme také být militantní, odhodlaní a proaktivní.
Naše a jejich zranitelná místa
Nemůžete vyhrát válku, když neznáte svého nepřítele. Abychom tuto válku vyhráli, musíme poznat psychologii muslimů. Jakmile poznáme jejich mysl, poznáme jejich slabá a zranitelná místa.
Slabým místem muslimů je islám. Drží se ho, protože je zdrojem jejich identity a pýchy. Chtějí, abyste islám respektovali, a tím abyste živili jejich narcistní touhy. Když vidíte, jak miliony muslimů začnou běsnit kvůli několika karikaturám, víte, že jste udeřili na velmi citlivou strunu.
Tato znalost je k vítězství v této válce zásadní. Když jste ve válce, útočíte na nejslabší místo nepřítele. To je důvod, proč jsou útoky na Mohamedův charakter a na věrohodnost koránu v naší válce proti islámskému terorismu tak zásadní. Abychom tuto válku vyhráli, musíme muslimy odstavit od islámu, a abychom toho dosáhli, musíme ho zdiskreditovat. Sevření, ve kterém drží islám muslimy, není logické, ale psychologické. Můžeme tuto válku vyhrát pouze tehdy, když jí povedeme psychologicky. Jak to udělat? Říkáním pravdy! Jakmile se všichni přestanou před muslimy plazit a začnou jim říkat mohamedáni a uctívači pedofila, válka bude vyhrána. Ohromuje mě, že někteří nemuslimové, kteří se tváří, že bojují proti islámskému terorismu, jsou těmito termíny uraženi a myslí si, že nazývat muslimy takto hanlivě je nezasloužené a zbytečné. Není to zbytečné, je to nutné. Je to strategie naší války proti nim. Nejde o urážky, ale o fakta. Jakmile se tato fakta rozšíří po celém světě a každý je bude opakovat, rozdrtí to víru muslimů v islám a pomůže jim to přeřezat jejich pupeční šňůry, které je s ním spojují.
Muslimové se nebojí boje. Nebojí se zabíjení nebo umírání. Bojí se zesměšňování. To je jejich slabé místo. A je to přesně toto slabé místo, na které musíme zaměřit naše útoky.
Pouze hlupák by popíral, že jsem ve válce. Muslimové obnovili svůj džihád proti lidstvu. Každá strana má své slabé stránky. Slabostí nemuslimů, obzvláště Zápaďanů, jejich vina. Muslimové utiskují ve svých zemích nemuslimy a porušují každé jejich lidské právo, když ale přijdou na Západ, požadují nejen rovnoprávné zacházení, ale také přednostní zacházení. Nejen že se nedrží našich pravidel, nutí nás, abychom se řídili jejich pravidly. Většina masa, které je servírováno v restauracích s rychlým občerstvením a v evropských školách, je halal. Proč? Protože nemuslimy to nezajímá. A muslimové díky tomu vítězí. Vítězí díky naší netečnosti a nicnedělání. Zápaďané cítí povinnost se jim podřídit, protože jsou svázáni svojí vinou. Muslimové tak strkají svým nepřátelům hlavy do oprátek. Znají naše slabá místa a náš právní systém, a naplno jich využívají, aby posílili své pozice. Známe my jejich slabá místa?
Slabým místem muslimů je stud. Protože přišli o svojí identitu, hledají svojí osobnost a pýchu ve svém náboženství. Pro muslima je kritika islámu naprosto zničujícím prožitkem. Pro ty, kteří doslova uctívají Mohameda více než boha, je jeho zpochybňování a zesměšňování traumatizující.
V tom paradoxně leží i jejich spása. Čím více bude islám kritizován, tím méně citliví muslimové budou, a postupně k němu přestanou lnout jako ke zdroji pýchy. Nakonec se islám stane zdrojem studu. To bude okamžik, kdy dojde k velkému exodu od islámu. Může k tomu dojít přes noc.
Muslimové se bojí dialogu. Když hovoří o “dialogu mezi civilizacemi”, mají ve skutečnosti na mysli monolog. Chtějí, abyste jim naslouchali, nejsou ale ochotni poslouchat vás, a tím méně jsou ochotni tolerovat vaše zkoumavé otázky. Svojí netoleranci k dialogu demonstrovali, když papež citoval byzantského císaře, který řekl, že islám je násilný. Vyhýbají se situacím, ve kterých by mohlo dojít k vážnému prověření islámu. V tom spočívá jejich slabost.
Zápaďané nemohou svá slabá místa překonat. Nemohou se donutit k diskriminaci muslimů. Jejich pocit viny je příliš silný a příliš ochromující. To poskytuje muslimům výhodu. Jediný způsob, jakým může Západ tuto nevýhodu překonat, je využít slabosti muslimů, a to znamená kritizovat islám a zesměšňovat jeho pedofilního a násilnického zakladatele.


23. 09. 2007 v 21:39
Opravdový dialog může probíhat jen mezi rovnocennými partnery. Pokud se ale muslim cítí být nadřazen nad “kufíry”, nebo příslušníky jiných vyznání, dospět ke skutečnému dialogu je vpravdě nemožné.
Velmi mě zaujala myšlenka:
“Je chybou islám tolerovat. Je chybou přiznávat mu status náboženství a počítat ho mezi ostatní víry. Islám není další barvou v duze náboženství. Je to temnota noci, která chce všechny barvy zastřít.”
Co by na toto řekli muslimové? Celkové dění ve světě tomuto trendu napovídá.
Ještě jedna perla:
“Pokud je v islámu nějaká pravda, ať ji jeho omlouvači obhájí. Pokud nemůže být islám obhájen logicky, pak je lží.”
Alespoň na takovém minimu bychom se mohli s muslimy dohodnout.
23. 09. 2007 v 21:52
Dobrý den,
myslím, že se mýlíte. Islám je mírumilovné, velice oduševnělé a pokrokové náboženství. Muhammad nebyl pedofil, jen měl strašně moc rád malé holčičky. Všude, kde se islám objevil, dokázal veliké věci. Drobné problémy jsou akorát v Libanonu, Palestině, Sýrii, Iráku, Íránu, Afghánistánu, Indii, Pákistánu, Indonésii, Egyptě, Alžírsku, Súdánu, Somálsku a Libii a dál už nevím. Alláh všemohoucí ví nejlépe. Jakmile se islám někde objeví, stanou se úžasné věci. V Americe muslimové dokázali zbořit dva veliké baráky, ve Španělsku zničit veliký vlak, v Británii odpálit veliké metro, ve Francii zapálit hodně moc automobilů, v Egyptě vybouchnout velikou restauraci. Alláh je velký a proto má rád veliké věci. Alláh je velký. Alláh je velký. Alláh je velký. Alláhu, doufám, že těch božských panen bude nejméně tolik, kolikrát jsem vyslovil slovo Alláh. Ó slituj se veliký Alláhu – ať je jich hodně. Hodně, hodně, hodně! A ještě bych chtěl dodat, že není pravda, že islám je netolerantní a že nemá úctu k ženám. Na stránkách islamwebu, v kategorii fatwy (oddíl ženy) je uvedeno, že pokud si žena vezme rukavice, tak smí mít na veřejnosti nalakované nehty. Alláh všemohoucí ví nejlépe.
Alláh je velký! Alláh je velký!
Ať slova na této stránce zmizí ze světa!
Alláh je velký!
Přeji vám dobrý den (zcela upřímně).
Váš čtenář
24. 09. 2007 v 8:06
Suhlasim s vami, myslim, ze veci, ktore ste v clanku spomenuli su pravdive. Podobne sa na vec pozeram aj ja. Myslim si, ze kazde falosne nabozenstvo, alebo ideologia sa vzdy rozpadne na svojich zakladoch; iba cas je schopny preverit, ci su zaklady pevne alebo nie, myslim, ze to iste caka aj islam, podla mna je iba otazkou casu, ked muslimom “dojde” ze veci su mozno inak ako sa im doteraz javili byt.
S pozdravom.
Dalsi citatel.
24. 09. 2007 v 8:45
Som rad ze Ali Sina potvrdil to co sa v mnohych prispevkoch (mnohe su moje priznavam ale chvalabohu prispievatelov s podobnym nazorom je viac) na tomto serveri tvrdi dost davno. Islam nie je nabozenstvo. Je chybou nazyvat islam nabozenstvom. Je treba zacat sa pytat nasich politikov - preco hovorite o islame ako o nabozenstve? ake mate na to dovody? co je podla Vas nabozenstvo? odkial Ste cerpali podklady na svoje tvrdenia? a co su mesity ked islam nie je nabozenstvo - institucie na vyplachy mozgu vo vacsine primitivnych ale nie zlych ludi? a preco podporujete po katastrofach nazyvanych fasizmus nacizmus komunizmus este nebezpecnejsiu zhovadilost nazyvanu islam? a co na to Vas mozok?
V jednom zo svojich clankov Ali Sina nacal polemiku s dogmou o islamskom monoteizme. Bohuzial iba napisal ze sa tejto teme bude venovat. Tusim ze i tu je velka slabina islamu - doslova tisice immamov hovoria menom allaha kazdy ma uplnu a vecnu pravdu ktoru nie je mozne menit… Pan Bacik (alebo ktokolvek iny) neexistuje na toto tema nejaka praca? Aky je Vas nazor?
24. 09. 2007 v 9:06
Pekne vystizeno, s tim studem a vinou. Velmi presne.
24. 09. 2007 v 12:34
dobrý článek až nahání strach, ale co s lidmi, kteří jsou méněcenní, zakomplexovaní
a vystupují jako by byli naopak nad námi? Argumenty ignorují a jen opakují svoje
bez toho, aby se nad nimi zamysleli?
24. 09. 2007 v 12:36
..k tomu si myslím, že v mezích možností již válka nastala,kdyby bylo USA islámskou
zemí už jsme to schytali…
24. 09. 2007 v 17:56
To je všechno pěkné, ale mě by zajímalo, proč lidé konvrtují k islámu. Faktem je, že je pravděpodobně více lidí, kteří konvertují od islámu, ale ti, kteří přijímají islám? Co je k tomu vede? Podívejte se například na tento odkaz: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=453885254718287798&hl=en-GB
24. 09. 2007 v 18:00
Uvědomuje si ta žena, že pokud by se narodila v islámské zemi, že pokud by konvertovala např od islámu ke křesťanství, že by nejen těžko dostala prostor o své konverzi svobodně hovořit v mediích a poučovat ostatní, ale že by byla v neustálém ohrožení života? Zajímalo by mě, jestli si vůbec váží této svobody volby, kterou ji Evropa poskytuje….
24. 09. 2007 v 18:21
Moje zkušenost s britskými konvertity je taková, že k islámu konvertují proto, že jsou hloupí a naivní, a k následné konverzi od islámu (většinou ke křesťanství) dojde proto, že nakonec nejsou až zas tak hloupí, aby u kultu zůstali i poté, co ho poznají zevnitř.
Někteří samozřejmě zůstanou, ale jejich inteligenci můžete posuzovat například podle českých muslimů (konvertitů). Většina z nich fungují jako užiteční idioti, a zbytek to vidí jako příležitost k získání moci a postavení (kromě toho, že těm nesmyslům také zřejmě upřímně věří).
24. 09. 2007 v 18:29
islaminfo:http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-1625309838126620871
Podívejte se na tohle, ja jsem v šoku. Co je to za ženskou???
24. 09. 2007 v 18:30
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-1625309838126620871
24. 09. 2007 v 18:40
Izraelské speciální jednotky nalezly počátkem září v tajné vojenské laboratoři v Sýrii nukleární materiál pocházející ze Severní Koreje. Letectvo židovského státu poté vojenský komplex Dajr as-Suar u Halabu v severní Sýrii rozbombardovalo. S odvoláním na dobře informované zdroje ve Washingtonu a Jeruzalémě to v neděli napsal britský nedělník The Sunday Times.
24.9. 2007 05:27 - 06:23 Aktualizováno
Židovský stát udeřil 6. září se souhlasem USA. Syrská agentura SANA o incidentu tehdy napsala, že po náletu stíhaček F-15I zahynulo 15 syrských vojáků a 50 osob bylo zraněno. Výbuch mimořádně výbušného materiálu prý způsobil na základně požár.
Podle The Sunday Times izraelská tajná služba shromažďovala údaje o laboratoři několik měsíců a dospěla k závěru, že Sýrie se připojila ke KLDR a Íránu ve snahách opatřit si jadernou výzbroj. Prezident USA George W. Bush byl prý již v létě informován, že na základně pracují severokorejští experti.
Podle diplomatických zdrojů v Pchjongjangu a Pekingu byli mezi oběťmi útoku právě Severokorejci. Minulý čtvrtek odletěl do Pchjongjangu vysoký syrský představitel Sajíd Elias Daúd, což jenom potvrdilo spekulace, že Sýrie a KLDR zvažují společnou formu odpovědi na útok.
Velký comeback Ehuda Baraka
Nebezpečnou misi prý provedli izraelští komandos z jednotky Sejeret Matkal, oblečení zřejmě do syrských uniforem. Operaci velel ministr obrany Ehud Barak, který ji začal připravovat prakticky ihned po svém nástupu do úřadu 18. června.
Ačkoli židovský stát zahalil akci naprostým mlčením, jeho představitelé později nedokázali skrýt své uspokojení s průběhem mise. Televize ukázala záběry, na nichž nejvyšší velení gratuluje zástupcům letectva.
24. 09. 2007 v 18:48
Ridley je známá fanatička, tu bere vážně snad jen její kolega Galloway. Jo, a taky muslimové, ale s tím se tak nějak počítá, že ano?
24. 09. 2007 v 19:13
islaminfo: Vy ji znáte? A já myslela, co jsem zase neobjevila za exemplář)))))))))))))
24. 09. 2007 v 19:23
V Británii je známá. Jako novinářku jí unesl Tálibán a stockholmský syndrom přerostl v islám.
24. 09. 2007 v 21:00
Domnívám se, že autor článku správně vystihl to, že příčiny konverzí k islámu jsou v rovině emocí, čili iracionální.
Nikdo se normálně nerozhodne pro náboženství pedofila, přikazující šířit moc islámu třeba násilím. Ale zamilovaná Češka do muslima konvertuje docela snadno. Zvlášť, když nemusí o islámu moc vědět. Stačí, když vyřkne šahadu.
Když zalistuji na stránky těchto konvertitek, tak některé jejich názory zrovna moc islámské nejsou. Jsou to spíš nějaké takové hybridy říznuté zbytky křesťanské tradice. Snahy o mírumilovný výklad koránu, prohlašování některých ožehavých hadítů za “slabé”, vytváření obrazu “nejlepšího z lidí”.
Takový že by byl schopen zabít bezbrannou ženu, nebo dát k tomu příkaz? Nikdy. Všem šlechetně odpouštěl.
A zkuste se jich zeptat, zda by souhlasily, kdyby si jejich mužíčci přivedli domů další ženy! Takže mění se nám snad islám, a nebo vznikají snad v islámu další sekty?
25. 09. 2007 v 9:14
BOJ PROTI CIRKVY
Katolická církev se otřásá krizí. Provalilo se několik případů kněží – praktikujících pedofilů, zneužívajících své dětské svěřence. Média zejména v USA se tématu vášnivě věnují (sex jde vždycky na odbyt, a když jde o zvrácený sex v ornátech, tak je to ještě lepší), a důvěra v církev citelně klesá.
Pedofilové existují i mimo církev. Např. občas je odhalen některý učitel, a nepřestaneme kvůli tomu posílat děti do školy. V případě katolické církve však jde také o to, že její kněží mají normální sexuální vztahy zakázány, mohou nám tedy jít příkladem vždy pouze v těch skandálních, pokud se jim nezdaří sexualitu sublimovat nebo potlačit. Což se zákonitě nezdaří každému.
Navíc uvedený zákaz manželství podle všeho působí, že pro kněžskou kariéru se častěji rozhodují lidé, pro které tento zákaz není břemenem: po ženě netouží, protože jsou sexuálně orientováni jinak. Nic proti nim, i oni mají svá obdarování; ale pokud budou v kléru výrazně převažovat, dále se tím zvýší riziko různých skandálů a ztráty důvěryhodnosti církve.
Není už na čase zrušit povinný celibát? Pokud vím, Ježíš ani svatý Pavel svůj životní styl nenařizovali, pouze vřele doporučovali těm, kdo mají dar je následovat. Nemohla by církev postupovat podobně?
“Kdo činí pravdu, jde ke světlu, aby zjevni byli skutkové jeho, že z Boha učiněni jsou.”
25. 09. 2007 v 10:04
Jeden z nejzábavnějších aspektů muslimské mysli je ten, že nijak nedokáží vyvrátit zvrácenost Mohameda a celého islámu, a proto si myslí, že poukazování na chyby nemuslimů je obranou islámu. To je nevěryhodné, protože nepotřebujeme stoupence fanatického a vražedného kultu, aby nám dávali lekce, a obzvláště směšné je, když poukazují na chyby katolické církve v této převážně ateistické zemi.
Jenže co byste chtěli: skutečnost, že někdo následuje krvavý kult proroka Mohameda je sama o sobě dostatečným svědectvím o nepříliš jasné inteligenci a neschopnosti vést věcnou argumentaci. Proto tyto zoufalé a gramaticky chybné pokusy.
Mimochodem, kdo byl někdy v Egyptě, mi jistě dosvědčí, že množství hošanů pohybujících se egyptských ulicích je větší než malé, a že Egypťané se k Evropankám chovají, jako by viděli ženu poprvé v životě. A musím říct, že někdy je to opravdu nechutné, jakkoliv je jejich chování určitým zvráceným způsobem zábavné. To když jsme u toho sexu.
A samozřejmě nemohu zapomenout na to, abych poukázal, že pedofilie je v islámu povolena koránem, a především příkladem Mohameda, dokonalým vzorem pro všechny časy.
25. 09. 2007 v 10:07
A kromě toho, Samiro, dříve bylo vaším zvykem se podepisovat, jako muslimka se nemusíte stydět za to, co sem píšete.
25. 09. 2007 v 11:28
Jo, islam problém pedofílie vyriešil.
Nazval ju manželstvom.
a čo sa týka chlapcov, čo je ženy do toho, čo si robia chlapi medzi sebou?
25. 09. 2007 v 16:32
V každém vzorku společnosti se najde určité malé procento pedofilů. Pokud jde o můj názor, zvlášť u učitelů, vychovatelů a kněží, zavřít každého takového, až zčerná a už ho nepustit. Je to jeden z nejhorších zločinů. Samozřejmě mu nejdřív vinu prokázat (odposlechy, skrytá kamera) - v tom by měla mít policie při podezření volnou ruku.
Celibát kněží má své důvody. To by bylo nadlouho a není to obsahem těchto stránek. Je možno si dát dotaz na
http://www.katolik.cz/
Muslimové by se neměli bát o islámu diskutovat. Je - li v něm pravda, ať ji prokáží. Taková diskuse, ať už dopadne jakkoli, je užitečná pro obě strany. A navíc nás paradoxně sbližuje tím, že přestáváme být nepřátelsky anonymní a náš obraz se více přibližuje tomu, čím skutečně jsme.
Zdraví Bačík.
26. 09. 2007 v 23:25
Dobrý den,
já jsem se ve svém prvním příspěvku do diskuse k tomuto článku pokusil o trochu ironie, protože v článku „Jak porazit džihád“ je uveden velice výstižný popis strategie boje proti islámu, s níž se ztotožňuji. A tou je diskreditace islámu prostřednictvím poukazování na bohatou sbírku rozporů a nemorálností, z nichž se islám skládá. Skutečně je to snadné, divím se ale, že se této „zbraně“ tak málo využívá. Patrně je zde určitý strach z případné reakce muslimského světa. Vždyť jenom způsob, jakým mnozí muslimové reagovali na dánské karikatury Proroka, dokládá neekumenizovatelnost islámu. Karikatury přece nelze brát jako vážný příspěvek k diskusi o osudu světa! Ovšem muslimové je berou jako fatálně trestuhodnou záminku k velice vážně míněné odvetě (tedy nikoli na úrovni karikatur). Když jsem si poprvé četl fatwy na islamwebu, tak jsem se v mnoha případech musel skutečně chechtat nad “kouzelným” slohem otázek a odpovědí. Buď se zabývají naprostými hloupostmi a nebo odpovídají stylem: Ano, to se smí, ale nedělejte to. Jako kdyby říkali: Nezabíjejte nevěřící úplně, zabijte je jenom trošku. Bohužel, za tímto nepovedeným humorem se skrývá potenciál děsivého zla. Ano, diskreditace islámu je správnou cestou. Podle toho, jak se muslimové prezentují, by to měla být hračka. Problém je v tom, že naše ironie a náš smích je adekvátní reakcí na prezentaci muslimů, ovšem muslimové by nás za to nejraději zcela neadekvátně zabili nebo alespoň prokleli. Dobře totiž vědí, že ironie a karikatury na západní svět příliš neplatí, protože Západ, ať chceme nebo ne, uvažuje (vědomě či podvědomě) v duchu Kristova výroku: „Neznečišťuje nás to, co do nás vstupuje, ale co z nás vystupuje.“ Takže nadávky jsou pro většinu z nás (alespoň doufám), jen slabostí toho, kdo nadává. A tak muslimové uvažují: „Co je tedy rozčílí, co je rozhodí, co je postraší? Zabijácká bomba na veřejném místě.“ Bohužel. Proto bychom měli být připraveni nejen ironizovat, ale také chránit pozitivní hodnoty naší civilizace a nutit všechny, kteří zde chtějí žít, aby tyto hodnoty bez výjimky respektovali. Jinak o tyto hodnoty přijdeme. Protože muslimové odmítají bojovat slovem. Asi vědí, jak tupý je jejich „meč“. Důkaz je zřejmý (jak už zde bylo řečeno): chybějící diskusní fóra na muslimských stránkách.
Zdraví Vás
Váš čtenář
27. 09. 2007 v 8:37
Dobrý den
Výstižně řečeno. Myslím si, že poukazovat na namorálnost islámu je srávná cesta, která nutí i muslimy se nad tím zamýšlet.
Ale měli bychom vždycky zachovávat pravidla dialogu. Mezi ně patří neponižovat osobní důstojnost druhé strany. Tedy kritizovat špatnosti v islámu, ale nevysmívat se muslimům, jako fyzickým osobám. Tím nepřijmou ani očividné argumenty a jen se proti nám zatvrdí. Vždyť velká většina jejich prapředků konvertovala na islám víceméně dobrovolně - násilně.
Dobrovolně proto, že muslimové skutečně nikoho nenutí přijmout islám, jen vyzývají k přijetí.
Násilně proto, že jiná varianta rozhodnutí sebou nesla vážné dopady v podobě podřadného postavení ve společnosti.
Ježíš posílal do světa své učedníky hlásat evangelium po dvou. Muslimské armády šířily islám tak, že vojensky obsadily zemi a ze všech nemuslimů učinily podřadné občany, prý “chráněné”!
Kdo se rozhodl konvertovat na islám, společensky povýšil.
Dnešní muslimové se už do muslimské tradice narodili a v takovém případě vůbec není lehké špatné věci odhodit.
Zdraví Bačík.
28. 09. 2007 v 2:03
Bačíku, nesouhlasím. V každé společnosti se vyskytuje procento lidí schopných potenciálně vraždit. Nemyslím, že je na místě je zavřít, až zčernají. Latentní pedofil si vězení nezaslouží. Pedofilie je úchalka a za tu pedofilové většinou nemohou. Mohou ovšem za to, jestli se úchylně i chovají.
28. 09. 2007 v 8:55
Psal jsem samozřejmě o těch pedofilech, jimž se vina nepochybně prokáže.
29. 09. 2007 v 2:36
Ja nevm s tim konstruktivnim dialogem s muslimy,vzdyt oni sami se nemuzou dohodnout,kdo je blize k Allahovi,jestli Sunni nebo Shiaa.Mam dojem,ze diskuteri tu viru celkove muzou jen trochu nahlodavat.Je take velmi tezke se dostat na Internetu k nejakemu imamovi a diskutovat s nim o nehygienicke Istinjaa.-Mimo toho kazda mirnost je povazovana za slabost.
Nejlepsi reseni by snad bylo,kdyby se nasel nejaky muslimsky stat,ktery by prosperoval a mel zredeny Islam.Pak by se mohl davat za priklad jinym muslimskym zemim.Sice by se musel prepsat cely Koran,ale nebylo by to poprve v historii,kdy se nejaka vira nebo nabozenstvi pozmenilo.
29. 09. 2007 v 11:22
Stačilo by, kdyby muslimové pochopili. že Korán je třeba vykládat v historických souvislostech, že je třeba odmítnout násilí, uvedené v Koránu a ne se ho snažit aplikovat na dnešní dobu.
Je toho hodně, co se musí naučit, třeba respektovat jinou víru a nepohrdat jinověrci. Do té doby budou každému jen pro smích.
29. 09. 2007 v 22:18
Dana: S tím přepisováním to zkus navrhnout, ale pokud můžu radit, tak nejdříve napiš poslední vůli.
Bačík: Jak by to ovšem dokázali, když Korán je Slovo Alláhovo a Mohamed je Pan Dokonalý.
30. 09. 2007 v 20:32
Dobrý den,
nedá mi to abych nezanechal drobný komentář.Nalézt v náboženství křesťanském a islámském jeho základní princip a to princip viny a studu.No klobouk dolů pane Sino.To vyžaduje opravdu hluboké znalosti filosofických studií a analýzy.Jen bych nepovažoval islám za filosofii,jak píšete, ale za ideologii jako řemen.(nicméně i křesťanství obsahuje ideologické prvky)Stejně jako byly u nás v 50-létech komunistickými ideology likvidováni jen trochu odlišně myslící lidé,stejně funguje “svoboda slova ” v islámských zemích.Řečeno slovy klasika “Existuje na světě jen jediný správný názor a ten je marx-leninský!”.V tomto případě učení Mohamedovo.Všichni víme jak dopadla většina lidí , kteří zastávali jiný názor než ten,který byl určen režimem.Jak tedy chcete diskutovat s muslimy o Koránu,když jsou ve vleku militantní ideologie.Podle mého názoru toto dialog naprosto vylučuje.Každý ideolog bude hájit svůj kopeček hnoje a totálně nepřipouští argumenty.”Fakta mluví proti nám,potom běda faktům” tak nějak to řekl tuším nacistický mistr propagandy Goebels.V tomto jsou si tyto ideologie rovny - nepřipouští dialog.Jakýkoliv dialog s ideologem skončí fraškou,protože ignoruje argumenty.Nerad bych křivdil muslimům,ale těch kteří se nad islámem budou “zamýšlet” bude stejně jako u nás disidentů.A to ještě muslimů přistěhovaných do zemí s jiným než islámským náboženstvím.Ve státech kde jsou od dětí “masírováni” Koránem mi to přijde takřka nemožné.
Souhlasím s Vámi ,že nejslabším místem islámu je právě islám.Je to jako kolos na hliněných nohou držený pohromadě jen silou ideologie.To by možná lépe objasnili psychologové,ale asi takto.Většina lidí má nějaké “citlivé místo”.Zásah do tohoto “citlivého místa” vyvolává z hlediska logiky,rozumu a myšlení neadekvátní reakci.Většinou násilnou formou “umlčet” původce zásahu.(určitě si pamatujete,že jako děti jsme byli na určité nadávky doslova alergičtí a jejich vyřčení na naši adresu končilo rvačkou nebo pláčem)Tyto reakce ustávají s rozvojem osobnosti,kdy člověk dokáže dostat své emoce pod kontrolu.(no já vím ,někomu se to nedaří doteď)A “citlivé místo” v nás je naše identita.
Já se můžu ztotožnit,identifikovat s křesťanstvím,budhismem….,ale musím si udržet svoji identitu,
jako taková jednota v různosti(jsme různí,ale cíl je společný).Člověk,který ztratí svou identitu je rázem pacient v péči psychiatrů.
Islámská ideologie místo identity jednotlivce vnutí svou vlastní “uniformní” identitu všem,kteří se pod “křídly”islámu ocitli.A tudíž se stávám psychopatickým zastáncem islámu(ostatně komunismus,nacismus a podobné ideologie jsou na tom stejně).Z toho plyne,že pokud kritizuji islám,dotýkám se každého muslima a každý se cítí uražený.
Proto si myslím,že kritika Koránu bude málo účinná.Bohužel nenabízím jiné řešení.Jedno snad ano.Je to přesně cesta po které jdete Vy na svých stránkách.Informovat nemuslimský svět,který je schopen myslet a hlavně jednat v jiných měřítkách než je měřítko islámu.Informovat pravdivě o Koránu,muslimech,islámu.Apelovat na politiky a zákonodárce.
30. 09. 2007 v 21:05
Mila
Máte hodně dobrých postřehů. Pravdou je, že mezi obyčejnými lidmi panuje šokující neznalost islámu. Většinou převládají naivní představy. Alespoň já mám takové zkušenosti.
01. 10. 2007 v 18:17
Bačík:
Ano, celibát má své důvody. Bylo by divné, kdyby je neměl. Je to zcela nepřirozené, takže důvody mít musí.
Jak píšou na ChristNet: “Selhávání katolických kněží vůči závazku celibátu je samo o sobě velkým a tíživým problémem.” Já myslím, že to je pouze umělý problém. Až lidé zmoudří a dojde jim, že celibát je hrubé potlačování lidské přirozenosti, uvědomí si, že selhávání v celibátu bylo, je a vždy bude. Žádné zákazy tomu nezabrání. A zákazy, postihy a prostě strach z porušování tohoto nesmyslu na sebe nabalují další problémy a utrpení.
Pokud by se sexualita dala jednoduše potlačit, poslechli bychom všichni Pavla z Tarsu, který vášnivě doporučoval celibát a brali bychom si za vzor asexuálního Ježíše a vymřeli bychom. Ale díky tomu, že sexualita je krásná a přirozená, jsme tu. Díky Bohu!
01. 10. 2007 v 23:16
Dana tu je starsi satkovy clanok. Myslim ze i na pobavenie.
http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/11/02/turecky-soud-zprostil-archeolozku-obvineni-kvuli-islamskemu-satku/
02. 10. 2007 v 11:14
Ospravedlnujem sa tento prispevok patril pod clanok Muslimovo dilema. Ale patri pre slecnu ci pani Danu. Myslim ze iba potvrdi co napisal pre Vas Panda. Ked Ste hovorila o emancipovanej muslimke napadlo ma ze by to mohla byt prave aj tato turecka dama. Ta emancipovana sedi muslimka by som dal do ().
03. 10. 2007 v 6:39
alien07
Moc dekuji za ten odkaz na velmi zajimavy clanek.Ano,ten zvyk zavoje mohl klidne v Sumeru zacit a dostal se az do Arabie,kde,kdyz se to Mohamedovi zrovna hodilo do kramu,byl pouzit k utlacovani zen.
S tou emancipovanou muslimkou jsem si delala legraci-jen sem vas muzske trochu postuchovala.Vazna odpoved by byla,ze emancipovane muslimky neexistuji,protoze kdyz jsou opravdu emancipovane,tak nemuzou verne nasledovat uceni Koranu.Je to takovy paradox.
04. 10. 2007 v 12:52
Na tieto stránky som sa dostal len náhodou. Zaujala ma myšlienka ako islam odstrániť. Ale mnohý ľudia si neuvedomujú, že všetky veľké náboženstiev je pod plivom Satana Diabla. Aj keď sa vám to môže zdať komické. Ale v biblii je písané,: „celí svet leží moci toho zlého“. Takže v tomto sú bohužiaľ ľudské snahy márne. Diabla dokáže odstrániť iba Boh.
Napríklad pozrime sa na Katolícku cirkev. Za ňou sa skrýva množstvo vrážd a zbytočnej preliatej krvi (vid inkvizícia a križiacke výpravy). Tiež podporovali ľudí 1 a 2 vojny na oboch bojových frontoch. A ešte pritom o sebe tvrdia, že sú boží služobnici. A ich nasledovníci ich tiež slepo poslúchajú a nasledujú. Našťastie dnes už strácajú svoju moc.
Ako môže ísť kresťan do vojny keď Ježiš povedal: „Podľa toho všetci spoznáte že ste moji nasledovníci, ak budete mať lásku medzi sebou.“? A nie len vojny sa to týka. Ide tu aj o poctivosť, kradnutie, ohováranie, chamtivosť, o ne poslušnosť, hmotárstvo, ignoranciu božích zásad a mnohé iné zle vlastnosti. Toto by nemal žiadny kresťan prejavovať. A kto to robí, a vyhlasuje sa za kresťana nie je kresťan, to si len myslí.
Pravý kresťania sa majú oddeliť od sveta. To neznamená celibát či kláštor. Oddeliť sa od politiky a vkladať dôveru v Božie kráľovstvo, v boží zásah ako sa väčšina modli modlitbe oče náš: „nech sa posvätí tvoje meno“ „Nech príde tvoje kráľovstvo“ a „Nech sa deje tvoja vola“. A keď sa pozrieme na náboženstva uzatvárajú rôzne zmluvy a „kujú pikle“. Politici majú prvé miesta v radoch aj keď sa vie, že títo ľudia sú zlodeji a podvodníci. To nie je vkladanie dôveru v Boha!
A čo uctievajú? Síce hovoria že Boha, ale ani to nie. O pápežovi viac počuť ako o Bohu a esšte ho posadili na božie miesto. Ich chrámy sú plne sôch a obrazov. Uctievajú Máriu a iných svätých. A pritom iba skrze Ježiša sa mame modliť k Bohu. Kto im dal pravo posväcovať lúdi nad niečo viac? Nie je sňať v biblii napísane, že sme si všetci rovný?
Majú svoje tradície ale nie bibliu. Majú svoje sväté miesta ale sú zahnojene modlami.
Moslimské náboženstvo je zlé ale tak isto sú zle všetky náboženstva. A je ich toľko ako rozkvitnutá lúka. Ale po pri tom sa môžu všetky náboženstva schovať čo robí a robila katolícka cirkev. Bude za to pikať!
Budú odstránené falošné náboženstva ale nie vďaka ľudom ale vďaka tomu, že tomu ich Boh podnieti aby boli zničene a zavrhnuté tieto náboženstva.
Ľudia mali 6000 rokov možnosť ukázať ako dokážu vládnuť a sami to vidíme ako si my ľudia vládneme. Pekne to napísal jeden biblický pisateľ: „človek panoval nad človekom na jeho škodu“. Čiže nakoniec budú odstránené aj tieto vlády, ktoré boli v Diablových rukách ako šachove figúrky. A dnes žijeme už tej dobe keď Diabol dostane šach hmat. A bude odstránený so všetkými ľuďmi, ktorí sa nechcú podriadiť božím normám. A každý ma možnosť zistiť aké sú božie normy či je Moslim alebo niečo iné. Totiž biblia je najrozšírenejšia kniha na svete a nikto nebude môcť povedať, že nemal možnosť to zistiť.
A nakoniec tu nastolí Boha vládu prostredníctvom Ježiša Krista ako mal povodne v predsavzatí. A budeme sa môcť dožiť týchto slov tu na zemi: A videl som nové nebo a novú zem, lebo predošle nebo a predošlá zem sa pominuli a mora už niet. „Nato som počul silný hlas hovoriť z trónu: „Hľa, Boží stan je s ľudstvom a bude bývať s nimi. A zotrie im každú slzu očí a smrti už viac nebude a nebude už viac ani smútku, ani kriku, ani bolesti. Predošle veci sa pominuli.“
05. 10. 2007 v 10:49
zalez na granosalis. cz .
nezájem.
13. 10. 2007 v 17:11
Europa ma jen dvě možnosti,možna už jen jedinou;podřidit se islamu nebo začit nekonečny boj s islamem.punktum.
20. 11. 2007 v 0:10
Text od Brna je jasný: autor je jehovista: termín falošné náboženstvo používaji jehovisté. Jejich platek
si občas obstarám a člověk se tm dozví zajímavé věci, příklad: 2. svetová válka byla boj katolíka Hitlera
a pravoslávného Stalina ! ! ! Žeje to blbost - zdá se- jim to nedojde.
Myslím, že důležité je toto: v neděli večer ČT2 11. listopadu vysílala, program o ženě v islámu. Autoři byli
dva Arabové a dvě Arabky. Dozvěděl jsem se, že nejlépe na světě se mají muslímské ženy - ¨byl to
propagačný program, jaký jsme vídavali za komunizmu. Pokud vím, dle nějakého zákona televize nesmí
dělat náboženskou propagandu. Od té doby všude po internetu slídím a nenašel jsem nic, kde by se ten
program odsoudil. RRTV také nic a tento server také nic. Zajímavé, že!!!!