Fitna (s českými titulky)
Přinášíme vám film holandského politika Geerta Wilderse Fitna s českými titulky. Pokud se na něj nechcete dívat na webu, stáhněte si ho ve formátu avi (divx) zde.
UPDATE: Kvůli velkému množství návštěvníků, kteří stáli o shlédnutí filmu Fitna s českými titulky, docházelo k přílišné zátěži serveru obsluhujícího naše stránky. Po protestu firmy, která stránky hostuje, tedy odstraňuji tu verzi videa, na kterou je možné se podívat přímo na stránkách. Pokud chcete film vidět, stáhněte si ho zde, nebo se na něj podívejte na Eurábii. Pokud někdo víte o nějaké české obdobě rapidshare.com, dejte nám vědět, a my ho tam nahrajeme.


28. 03. 2008 v 14:23
Hahhaahaha, áha. Tak teda ten korán je příšerně antiislámský, snad až antikoránský.
Záběr na muslimy sázející řepu v Amsterdamu by ovšem dodal snímku na vyváženosti.
Odedneška se bude konverzace s muslimy odvíjet takto:
“Viděl jsi Fitnu? Jak se ti to líbilo? Co tomu říkáš?”
Následně budeme mít v diskuzích navrch. Film bude i vhodným dárkem muslimům pod stromeček…to kdyby se kroutili, že to bohužel neviděli….někteří budou skuhrat, že umělecká úroveň mohla být o něco vyšší a tak pod.
28. 03. 2008 v 15:12
Skvělé, silně to kontrastuje s odkazy (viz níže) totiž, že skutečný Bůh miluje humor, kdežto jeho protivník (Alláh) nesnese ani pravdu obsaženou ve své vlastní knize.
rozjímámí na dnešek:
1 část:
http://www.youtube.com/watch?v=eOK9YDLfVBE&feature=related
2. část
http://www.youtube.com/watch?v=pA_TkQEvxp0&feature=related
28. 03. 2008 v 15:46
no dobry, ja cekal, s cim tak strasnym ten wilders prisel a on je to spis islamsky film.
vzdyt jeho vetsinu tvori sestrihane promluvy muslimu, ktere navic ani nemaji sanci byt
nejak prilis ucelove vytrzeny z kontextu.
pekna prace.
28. 03. 2008 v 16:06
Ano pán Wilders to urobil dobre. Nepridal tam vlastný názor, len reprodukoval vyjadrenia imamov, takže ho nikto nemôže, teda by nemal, obviňovať z protiislamského konania, ani z uražky “najmierumilovnejšieho” náboženstva na svete. Pokiaľ s niečím moslimaci nesúhlasia, tak nesúhlasia s vlastným názorom.
28. 03. 2008 v 16:11
Hm, všichni se zabývají národovci, a my nic. Smutné, a přitom jsme byli první, kdo film uvedl s českými titulky. Policie plní své povinnosti polovičatě, tady se páchají ideozločiny jak v Orwellovi, a oni si to nechávají ucházet. Cítím se uražen a zvažuji žalobu: http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=304549
28. 03. 2008 v 16:16
Když tak pročítám všechny zprávy, co k tomu vycházejí, tak se občas můžu potrhat smíchy. Zvažte tohle:
“Společně s představiteli muslimských komunit už několik měsíců pracují na uklidnění případných protestů. Nechtějí, aby páteční modlitby v mešitách vyvolaly stejný koloběh násilí jako před lety vražda místního režiséra Theo van Gogha. Zatím se jim to daří.”
Takže podle Aktuálně.cz zavraždil muslim van Gogha, a páteční modlitby potom vyvolaly koloběh násilí. Někdo by je měl za takovu islámofóbii zažalovat, tvrdit něco takového by si nedovolil ani Wilders.
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=600912&tro5429_0_1
28. 03. 2008 v 20:27
Druhá šance by mohla být už 20. dubna….a podle všeho to vypadá, že z hlediska uraženého citu u vyznavačů Islámu to tentokrát bude mnohem drsnější:) Když zašlete oznámení do všech velkých českých novin, mohl by to aspoň někdo vzít v potaz:)
28. 03. 2008 v 21:01
díky za toto
28. 03. 2008 v 22:36
Nejsem vůbec žádný xenofob. Oslavujme ale odvahu Wildeerse. Islám je drzé netolerantní náboženství. S filmem naprosto souhlasím.
28. 03. 2008 v 22:38
Co se bude dít 20. dubna?
28. 03. 2008 v 23:00
Viděl bych to tak, že jakákoliv ideologie, které začnou vládnou fanatici, je špatná. protože, a to si přátelé přiznejme otevřeně, Bůh neexistuje v žádné podobě. Ani jako Alláh, ani jako Budha, ani jako Jahve. Veškeré knihy o nich napsali lidé. Je mi to líto, ale je to tak. A ve všech těch knihách je psáno jedno. Milujte lidi. Bez ohledu na jejich rasu nebo barvu pleti. Bohužel málokterý vůdce to dokáže přečíst. Všichni tam čtou a hlásají, že existuje nepřítel, který může za naše potíže a toho musíme zabít. Lituji všechny mrtvé, ve všech náboženských válkách, bez ohledu na to, na které straně stáli.
28. 03. 2008 v 23:33
islaminfo: je skoda ze NS slizne vsechnu smetanu, mozna by to chtelo priste vice komunikovat s medii
28. 03. 2008 v 23:50
http://www.mininova.org/tor/1277564
Fitna sa objavila aj na torrentoch… Hodnotenie *****
29. 03. 2008 v 0:24
Prosím radu-v jakém přehrávači to video půjde? Win.Media player mi to nebere!Dík.
29. 03. 2008 v 0:24
Já říkám: “Islamisté říkají: “Židé jsou prasata.”"
OSN říká: “Fuj, ty jeden islamofobe!”
http://www.iht.com/articles/ap/2008/03/27/news/UN-GEN-UN-Rights-Council.php
(sympatické je, že EU byla proti)
Globální moonista říká: “Fuj, ty jeden oslamofobe!”
http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=26128&Cr=islam&Cr1=alliance
(sympatické není nic :o))
הלט
29. 03. 2008 v 0:25
P.S.: Pan Wilders se nevyjednal práva od kreslíře?
הלט
29. 03. 2008 v 0:31
Islamofašismus je bakelit sestrojený v laboratořích islamofobů.
http://siteintelgroup.org/bin/articles.cgi?ID=publications351108&Category=publications&Subcategory=0
הלט
29. 03. 2008 v 1:59
IslámInfe, pěkně prosím, neposkytl bys´ menší výklad stran pojmu “fitna”?
On bude mít asi více vrstev, jak to tak bývá. “Rozvrat” bude jednou z nich. Jaká je etymologie a jaké konotace?
Děkuji a přeji vše dobré, הלט
29. 03. 2008 v 2:19
fakta
Zrada vzdělanců
Dan Drápal
http://www.konzervativniklub.cz/vypisclanku.php?id=302
Konzervativní listí číslo 32 Listopad
uryvky:
….Existují muslimské plány na ovládnutí světa. Ty plány jsou naprosto konkrétní. (Nevyslovuji se tímto k otázce, zda jsou realistické.) Oběti islámského terorismu jsou do tisíců. Tuto skutečnost nelze bagatelizovat. Není jistě nutno odsuzovat islám jako celek, není nutno a není ani správné démonizovat všechny muslimy. Je ale třeba zkoumat pravdu, snažit se jí porozumět, snažit se seznámit se s relevantnímu skutečnostmi a sine ira et studio (= bez hněvu a zaujatosti) je zhodnotit
……………………………
Proto mi dovolte, abych jednoznačně vyjádřil svůj postoj: Bůh miluje každého jednotlivého muslima. Bůh miluje i každého jednotlivého teroristu, ať už se ohání Koránem nebo čímkoli jiným. Ježíš Kristus zemřel za hříchy kteréhokoli muslima, stejně jako zemřel za hříchy mé. Proto žádný muslim nemá menší hodnotu, než já, a já nemám větší hodnotu, než jakýkoli muslim, ať už pokojný či násilnický. Naše hodnota je dána ne tím, čím jsme sami o sobě, ale tím, že jsme Božímu Synu stáli za to, že za nás položil svůj život.
Není ale jedno, čemu věříme. Určitá víra vede člověka k tomu, aby položil svůj život za druhé, jiná víra vede člověka k tomu, aby druhé vraždil. Jevy, které mají důsledky pro celou společnost, je legitimní zkoumat. Je legitimní zkoumat, do jaké míry je islám nebezpečný, a pokud je, je dovoleno - ba je nutno - o tom mluvit. Jistě, je třeba zdůraznit, že jsou různé interpretace islámu, ale konstatování, že interpretace násilná získává stále více přívrženců a ještě více finančních prostředků, není pomluvou ani válečným štvaním.
29. 03. 2008 v 4:25
Skvele, islaminfo! Ve filmu neni naprosto nic urazejiciho islam - krome islamu samotneho.
Ten povyk v mediich je proste neskutecny! Nikdo film poradne nevidel, a vsichni jsou pripos..ne proti! Ten fil by se mel povinne promitat ve skolach … Celkem ale z toho vseho jde strach.
29. 03. 2008 v 7:13
Tá hromadná kritika a odmietanie diela, ktorého obsah v čase kritiky bol neznámy, mi čosi pripomína. Pamätám sa totiž na obdobie Charty77. Jak je vidieť, tak na nežnorevolučnej ceste od z totalitnej do slobodnej spoločnosti sme sa znovu dostali na začiatok. Vlastné názory sú opäť zakázané.
29. 03. 2008 v 7:36
הלט
Je to múdre, čo v OSN hovorí Saudská Arábia či iné arabské kmene o tom, že žiadna kultúra by nemala ponecovať nenávisť voči inému význaniu. “Maybe Islam is one of the most obvious victims of aggressions under the pretext of freedom of expression.” Tak prečo sa islam tak nespráva?
29. 03. 2008 v 8:37
20. dubna by měl vyjít animovaný životopis Muhammada v podání íránského ex-muslima Ehsana Jamiho:)) A co jsem o tom četl, tak kam se na to hrabou dánské karikatury…..:)
http://zahranicni.ihned.cz/c4-10070870-23628180-003000_d-wildersuv-film-proti-islamu-zhledlo-6-milionu-lidi-a-dalsi-je-na-ceste
29. 03. 2008 v 8:47
naprosto grandiozní a výstižné….plně souhlasím z obsahem filmu.
bohužel nejsem politik a tudiž mám jen malou šanci něco změnit,snad jen tím koho budu volit a tím se nikdy nestane žádná strana co bude hlásat takovéto užasné pravdy….
řadový občan
29. 03. 2008 v 9:44
Seniore,
“pod záminkou svobody slova” je kouzelná formulace, když zvážíme, že pro ni hlasují ti, kteří o svobodě nevědí ničehož nic, neboť jim rozum schroml fascinací vůlí nepoznatelného Alláha.
הלט
29. 03. 2008 v 11:14
Film, bohuzel - a to doslova, odrazi jen a jen realitu agresivniho islamu. Navic jsem dodnes nevidel
zadneho duchovniho islamu, aby tyto ciny odsoudil.
synek
29. 03. 2008 v 12:25
Synku, žádný opravdový muslim - imám ani nemůže odsoudit násilí, které muslimové páchají přeciž programově. Násilí muslimů mohou odsuzovat jen muslimové zplanělí, takoví, kteří se neřídí násilnou doktrínou.
Je chybné za znečištění řeky obviňovat čistý horský pramen. Brodí-li se však člověk v protiproudu řeky islámu dojde ke stoce - k Mohamedovi.
Dům, který je vnitřně rozdělen padne! Snad proto se utopie islámu drží tak dlouho?
29. 03. 2008 v 12:30
@Jh: A co tim chces rict? Ze je to v poradku, co se deje?
synek
29. 03. 2008 v 13:31
ten film presne ukazuje jak uvazuji muslimove tak jak to ukazuje ten film je realita.
29. 03. 2008 v 14:19
Ja jsem uplne v soku! A ja (blbec) do dneska jsem si myslel, ze Islam je murumilovne nabozenstvi !
29. 03. 2008 v 14:36
Nyní je v Česku na 10 000 muslimů, kteří až se za pár let rozmnoží ,budou dělat to, co v ostatních státech Evropy- napráskat malé muslimy, brát na ně všechny možné dávky a do společenství
hostitelů se zásadně neintegrovat.My jsme žádné kolonie neměly, abychom k jejim obyvatelům či
potomkům měli nějaké závazky,takže ,já říkám dokud je čas -nenechme je zde zahnízdit.
29. 03. 2008 v 15:08
Několik prostých pravd:
1/ Občan EU se může usídlit v kterékoliv zemi EU.
2/ Pohybovat se schengenským prostorem znamená, jak říká ministr Langer, jít EVROPOU VOLNOU CESTOU.
http://www.mvcr.cz/casopisy/s/2007/50/eu.html
3/ Poslanec Marek Benda zaskřípe zuby a odhlasuje lisabonský traktát, podobně zřejmě i zbylí zákonodárci za ODS s jednou či třemi výjimkami.
Traktát umožní poslat do Bruselu národní kompetenci, nad kterou pak nepřímou kontrolu ztratíme, až v Radě EU padne právo veta.
הלט
29. 03. 2008 v 15:11
Njn..velice silný film…ale chtěl bych ho mít a nevím jak na to….
29. 03. 2008 v 16:17
Wildersova PVV se kvůli filmu dostala do finančních potíží a žádá příznivce o finanční dary.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=103
…tedy, mohli ten formulář udělat v Angličtině
29. 03. 2008 v 20:24
Děkuju islaminfovi za uveřejnění, film je to vynikající. Nicméně řekl bych, že mnohem významější je ten humbuk kolem něj, jak se všichni mohli přetrhnout a nadále mohou, aby se plazili před “spravedlivě rozhněvanými” muslimy.
29. 03. 2008 v 20:27
Synku, určitě nesouhlasím podobně jako Ty s tím, co se děje. Chtěl jsem jen vyjádřit, že násilnou nauku ze své podstaty nezlidští odsudky jejich vyznavačů. V tom je prostě logický rozpor!
Soudíš-li například křesťany z různých nemravností, činíš tak ve světle jejich vlastního zrcadla - Krista. A je to tak v pořádku. Krista se dovolávají, mají ho tedy “potvory” následovat.
Zkus však soudit islamisty ve světle jejich vzoru Mohameda a dostaneš se před neřešitelnou rovnici. Oni ho totiž skutečně následují, proto jeden z nejpoctivějších muslimů dneška je Usáma.
“Mírumilovný muslim je protimluv”. Ali Sina.
29. 03. 2008 v 21:23
http://rs386.rapidshare.com/files/102834043/3EBF702C_LiveLeak-dot-com-197203-1fc4.flv
29. 03. 2008 v 22:04
Každopádně bych rád poděkoval islaminfo za uvedení tohoto filmu na svém webu a za překlad.
29. 03. 2008 v 22:48
Do pekla aj s celým islámom. To budem radšej počúvať nejakú hlúpu kresťanskú kázeň, než nejakého imáma v mešite.
29. 03. 2008 v 23:54
Tzv. Naše civilizace trpí nevzdělaností.Křesťanské církve čekají na zázrak a islám logicky vítězí.Kdo se vážně zajímá o islám,tak zjistí,že to je opravdu nejmodernější duchovní směr v současné civilizaci a to je důvod jeho rozšíření. A Islám není náboženství- to je životní a duchovní systém.To co je ve filmu ukazováno je samozřejmě autentické,ale neřeší to naprosto nic.
30. 03. 2008 v 0:44
Islam je najmladším náboženstvom ………..dávam mu tak 300 rokov aby sa spametalo …..súhlasím z filmom p. Geerta Wildersa , ktorý chce upozorniť na tento fenomén vo svete ………len ho doplním svojim názorom ,že demokracia ako napr. v Holandsku je živou pôdou pre prejavy a rozvoj (expanziu) extrémizmu teda Islamu ,lebo len v demokracii im to bude umožnené(čo je jedna z mála chýb demokracie ).Budem ďakovať bohu aby sa takéto prejavy nikdy nedostali do našich zemepisných šírok.
…….a ty הלט pros kažý deň a ráno Allaha aby si ma nikdy nestretol !!!!!!!
30. 03. 2008 v 0:58
Když já pojedu do nějaké islámské země, musím se tam chovat podle jejich pravidel.Proč se tak ale neděje i opačně?
30. 03. 2008 v 10:15
TO NENÍ JENOM ISLAM, KTERÝ SE TAKTO CHOVÁ. POKUD ZAČNETE PODROBNĚJI ČÍST A NASLOUCHAT VŠEMU CO SE DĚJE KOLEM NÁS, TAK ZJISTÍTE,ŽE– MOCNÍ A BOHATÍ — ZAČÍNAJÍ BÝT NEMOCNÍ. LIKVIDACE LIDÍ -NÁSILÍ -JE BĚŽNÝ JEV TAKZVANÉ MODERNÍ CIVILIZACE. CHTĚLI BYCHOM -VŠICHNI -LÉTAT DO VESMÍRU -VŠICHNI -BÝT BOHATÍ-VŠICHNI - MÍT VŠECHNO. VŠICHNI ŘEZAT STROM-NĚKTEŘÍ/ AGRESÍVNÍ PODNIKATELÉ / CELÉ LESY NA CELÉM SVĚTĚ. PODNIKÁNÍ JE POVÝŠENO NA DOBRODRUŽSTVÍ A ZISK ZA KAŽDOU CENU. DÁVÁ SE TO ZA VZOR VŠEM LIDEM. TI SILNĚJŠÍ NIČÍ TY SLABŠÍ. A TOTO JE TA ZVÍŘECÍ MYŠLENKA, KTERÁ LIKVIDUJE NEJEN SLABŠÍ, ALE I CELÝ SVĚT. NAKONEC Z TOHO ZBUDE CIVILIZOVANĚ NEMOCNÝ ČLOVĚK STOJÍCÍ NA HOLÉ SKÁLE SE KTERÝM SI ANI PŘÍRODA NEPORADÍ. -PROTO ZAČNĚTE VĚŘIT NĚČEMU JINÉMU, NEŽ CHAMTIVOSTI A ZMĚNÍTE SVĚT.—ALE TO SE ASI NIKDY NESTANE—
30. 03. 2008 v 10:51
Film ukazuje to, co většina z nás, co se o tuto problematickou tvář islámu zajímáme dobře zná. Dnes a denně na to upozorňujeme na svých webech, ale většinu lidí to nezajímá - mají raději svoje plné panděro, a co tu bude po nich? - to je jim šuma fuk 2x.
Přínos tohoto filmu je hlavně v tom, že si možná někteří dosud lhostejní lidé uvědomí, že ten postoj jejich politiků k této problematice - a naše republika se obvzláště vyznamenala, nebude asi v pořádku, když místo aby nás “moudří” politici burcovali, strkají hlavy do písku a v tichosti nás tak de fakto zaprodávají. Středověk stojí za branou a chce dovnitř, pustíme ho? Je to jen a jen na nás, tak na to občané mysleme až půjdeme k volbám - je to socialismus, který ovládá EU, jim je dobrý každý volič, i ten co přivandruje na velbloudu, hlavně aby se drželi koryta - volte pravici, volte ty, co mají co ztratit, přestaňte volit restauratéry a mašinfíry, tudy cesta nevede…
30. 03. 2008 v 12:07
Tím překladem jste udělali záslužný čin. Jen nechápu, proč video neumožníte stahovat. Mělo by se šířit všemi dostupnými prostředky a ne sobecky jeho šíření pro ty, kteří nemají přístup k internetu znemožňovat. Uvědomujete si že jste tím, že video je nestažitelné, nahnali spoustu lidí na stránky národovců? Ale aby to nevyznělo jen negativně: Dík za video i za překlad.
30. 03. 2008 v 12:34
Na strankach http://www.panepremiere.cz jsem poslal Topolánkovi dotaz, co si o tom všem myslí. Je tam v kategorii podané dotazy. Aby se k Topolánkovi dostal, tak se k tomu dotazu musí přidat ještě 3 lidi, tak se k němu, prosím, ještě někdo přidejte. Díky
P.S: Ten dotaz je v kategorii ostatní a je ze 30.3. 2008 12:23
30. 03. 2008 v 12:46
Musím říct, že film je na takového populistu jako Wilderse až příliš objektivní. A to je právě to smutné.
USA zveřejnilo program, podle kterého se očekává další vlna Ervropské migrace do USA. Příklad-
Holanďanů ubývá a to i přes cca 100 000 imigraci ročně.(převážně z muslimských zemí)
Každým rokem z Holadska podle statních statistických údajů emigruje okolo 120 tis převážně mladších
Holanďanů a Holanďanek. Jako hlavní důvod uvádějí rasovou nevraživost. Podle statistyk cca 40%
mladých Holanďanů chce emigrovat. Nevím asi budem muset bojovat v zámoří. Jak to tak vypadá, bitva o Evropu se pomalu ale jistě začíná prohrávat.
30. 03. 2008 v 12:48
kua statistik……..za to tvrdé y se omlouvam a uznávám, že to je dost velká chyba.
30. 03. 2008 v 12:57
Pro Tomšu: tak jsem se přidala, uvidíme
30. 03. 2008 v 13:00
Tomšo, byl jsem čtvrtý tázající, jsem sám zvědav.
30. 03. 2008 v 13:05
Já jsem ten třetí ale na ten počet lidí, co jsou tu on line to není zas tak moc. Že by známé české připosranectví?
30. 03. 2008 v 13:34
pátý. ale chtělo by to menší reklamu i jinde
30. 03. 2008 v 13:51
Díky. Ono stačí, aby tam bylo pět lidí, takže je to v pohodě
30. 03. 2008 v 13:59
Rádo se stalo, ale koukám první zodpovězený dotaz z třetího září, aby to vůbec stihl do konce volebního období…..
30. 03. 2008 v 14:22
Nejnovější zodpovězený dotaz na stránkách topolanek.cz je z 5.2. 08, takže by to mohl stihnou relativně brzo. Snad…
30. 03. 2008 v 15:12
Ti novináři jsou už opravdu k smíchu:
“Snímek ve čtvrtek zveřejnil krajně nizozemský politik Geert Wilders.” ( http://www.ct24.cz/svet/10289-iran-predvolal-diplomaty-nizozemska-a-eu-kvuli-protiislamskemu-filmu/ )
Pisálek se už nemohl dočkat, až použije slovo “krajně”, takže nakonec paroduje sám sebe.
30. 03. 2008 v 16:16
IslámInfe, prosím, prosím,
tušíš něco o etymologii pojmu “fitna”?
הלט
30. 03. 2008 v 16:27
Někde o tom něco vyšlo, tuším na Jihad Watch, ale dohledávat to nebudu …
30. 03. 2008 v 16:40
Jsem rád, že se o tomhle fenoménu (islámu) konečně vede pořádná diskuze. Začal jsem se o toto téma zajímat po 14ti denním pobytu v Holandsku cca před třemi lety. Tehdy existoval web pravdaoislamu.cz, pak dlouho nic, a pak ohromná propaganda na druhé straně.
Dnes je to pravdaoislamu.cz, eurabia.cz, dost blogů, a třeba i velké servery typu aktualne.cz, neviditelný pes apod. už píší docela přímo.
Škoda, že už neběží islaminfo tady na poddoméně :(, začíná to dost houstnout….
30. 03. 2008 v 17:01
Tak jsem se špatně díval…no tím lépe.
30. 03. 2008 v 20:41
Ten film je fak t dobrý, protože přesně ukazuje myšlení naprosté většiny muslimů. Bylo by načase,
aby se už konečně Evropa přestala předposírat a začala proti islamizaci bojovat. Není možné být
tolerantní (spíš hloupý) k někomu, kdo není tolarantní ke mě. Jako první bych v Evropě zrušil všechny
mešity a nechal jich jenom tolik, kolik je v muslimských zemích kostelů. Hezky 1:1. A korán by bylo
nejlepší postavit mimo zákon - tzn. tam, kam už 1400 let patří!!!
30. 03. 2008 v 22:51
Plne souhlasím s Karlosem. Autor filmu by dle mého zasloužil Nobelovu cenu, za to že nás Evropany varuje před islámskou možnou totalitou. V Evropě již žije mnoho muslimů a dělají tu nepokoje: Francie, Dánsko. Občané nepodřezávejme si větve na nichž Evropa stojí a to je křesťanství. Neustupujme muslimům v žádném případě. Já se divím proč všechny evropské televize se bojí vysílat tento film, čeho se bojí, vždyť ten film je pravdivý. Ukazuje islám v celé jeho nahotě.A mysleme na bratry Srby. Podpořme je tím, že budeme na naši loutkovou vládu USA tlačit, aby neuznala nezávislost Kosova, protože Kosovo je výsostné území Srbska. Srbové jsou naši bratři. A teď vidíme, jak jim tam kosovští Albánci ubližovali, jak mladé krásné muže Srby, které měly jako zajatce, tak jejich orgány prodávaly do USA a západní Evropy. O tom se ovšem v našich masmédiích nehovoří, stejně tak jak tam v kosovu kos. Albánci ničí a huntují křesťanské kostely. Jak je to možné? Srbové nám vždy pomáhali, když jsme to jako náš národ měli těžké, rok 1938 a 1968 náš národ vždy podporovali, tak podpořme je my teď a apelujme na naše činovníky premiéra-hulváta a zeleného ministra kariéristu Bursíka, aby tuto nezávilost Kosova v žádném případě naše republika neuznala, protože kos. Albánci jsou muslimové.Pomozme Srbům našim bratrům, aby se tu nerozmáhal islám v Evropě…Apelume a pišme našim představitelům, že Kosovo je srbské území!
31. 03. 2008 v 2:23
Až mě z toho mrazí v zádech. A myslím, že nejenom mě.
31. 03. 2008 v 8:44
iba malá poznámočka k zeeee, píšete: “dávam mu tak 300 rokov aby sa spametalo “. Nespamätá sa a ani nemôže. Ak by sa islam reformoval, už by to nebol islam.
31. 03. 2008 v 9:31
Nevím co nato říci myslím že ale kdybychom udělali výtažek z každého náboženství bylo by to obdobné. Katolíci nemají rádi Jehovisty, Židy, Islamisty Budhisty ………… Kdybychom se podívali do minulosti katolické - křesťanské církve uvidíme obdobné záběry. Neboť separace Židů označování cejchem, určování co mohou dělat to nevymyslel ani Islám ani Hitler to vše zavedla mírumilovná křesťanská církev. Myslím si že kdyby mírumilovné křesťanství nepořádalo křížové výpravy se snahou zavést křesťanství po celém světě možná by to dnes vypadalo jinak. Co přinesl prezident Busch a spol. do Iráku? Svobodu? Demokracii? Nikoliv otevřel Panduřinu skříňku a v této zemi se dnes nežije ale bojuje válčí. A co islamisté zase mají pocit že jim někdo bere víru někdo bere svobodu a říká jim co mají dělat a tak se činí co činní. Nejsem zastáncem žádného násilí a to ať je to provedeno křesťany, Židy, Islamisty, Američany, Basky, Iry, Kosovci, Srby …………. . Myslím že naší dnešní snahou by nemělo býti vlévání oleje do ohně, ale ten oheň uhasit. Film může být natočen obrázek může být namalován slovo může být vyřčeno, ale jak dlouhou budeme hasit požár který byl zapálen.
Takový to film nehasí ale zapaluje a to není dobré.
Pokud někdo natočil film o Islámu mohl by natočit film o Číně - Čína potlačuje lidská práva, zotročuje nejen Tibet, ale zde jsem až na pár aktivistů neteční. Proč někdo neřekne Číně dost? Proč jedeme na Olympijské hry do země která je komunistická a i naše země Komunismus a Fašismus srovnala jako stejné ideologie!
Problém je že Češi jsou vždy Papeštější než Papež a že ve své podstatě jsme národ srabů a patolízalů. My nemáme svůj názor máme názor Evropské Unie názor spojených států ale řekl snad někdy nějaký politik v závažné otázce toto je názor České republiky? Zase nám někdo říká co si máme myslet co máme říkat a co na to ta či ona strana - bylo by dobré abychom si na věci dělali vlastní názor proč bychom my malí národ co má ve znaku Lva před nímž měla úctu celá Evropa nemohli říci my si myslíme že ………………… jedině tak budeme svobodni svoboda demokracie nepřišla z rokem 1989 svoboda demokracie přijde až zase budeme hrdi na zemi v které žijeme až budeme naši zemi bránit a budeme se chlubit že jsme z České republiky.
31. 03. 2008 v 12:02
lide ziji ve Svycarsku mezi muslimy a opravdu tento film je realitou. Tato hrozba je realna. Muslimove jsou rozpinavi, drzi, nerespektuji zakony, kradou , prepadaji. Kdyz nahodou zaparkujete na miste, kde chteli oni vytahnou nuz a zabiji Vas. Za chvili bude ve Svycarsku vice muslimu nez puvodniho obyvatelstva. A toto hrozi vsem zapadnim zemim. Jejich bojem je, ze zena ma mit co nejvice deti, aby jich byla prevaha a prevalcovali svet. Pak nas a nase deti vsechny vyvrazdi. Stavime my kostely v islamskych zemich???? Belosi se tam musi podrizovat. Dokonce i svycarska politicka si musela vzit hadr na hlavu. V koranu je psano, kde stoji mesita to je uzemi islamu.
Lide vzpamatujte se.
31. 03. 2008 v 13:05
Mám obavu, že než 3. světová je mnohem pravděpodobnější nábožensko-občanský konflikt uvnitř namíchaných zemí (Holandsko, Švajz, Francie, VB) a později i u nás a v celé Evropě. Tenhle snímek je jen kompendium, ale velmi varující a nemyslím si, že je apriori proti muslimům. Je to jako bych natočil cigána, co krade a on pak řekl, že je to proti cigánům! Jen ten, kdo v tom poznává něco špatného protestuje a kdo nyní křičí nejvíce? Při té příležitosti mne pobavilo vyjádření Ahmadínežáda, ve kterém praví ” … a pomstychtivé země západní Evropy…”. Ani si chlapec při vyřčení těchto silných slov neuvědomil, že přiznal vinu islámu na násilnostech páchaných v Evropě. Proč? Bez akce není reakce, bez útoku není odvety.
31. 03. 2008 v 13:36
Miest na webe kde sa podobne v pravde ukazuje koran a moslimovia je viac ako dost,problem je vsak ze zanikaju v blabote zivota.No vdaka tomuto holandanovi sa aspon cosi zviditelnilo.O pravdivosti tohoto filmu by pochyboval len blazon a je na kazdom ako to posunie vpred.A to ze ,,kompetentny,, strkaju hlavu do piesku alebo kolenuju pred ,,allahom,, je hanbou celeho sveta a vysmechom zdravemu rozumu.
31. 03. 2008 v 15:03
Anti křestěn: prepáčte ale po prečítaní Vášho príspevku si myslím, že neviete o čom hovoríte. Ak sa mýlim, prosím opravte ma. Myslím, že ste nečítali korán a asi ani bibliu. Ano v minulosti páchali aj kresťania zločiny v mene Boha. Ale sú tu dva veľké rozdiely oproti moslimským zločinom:
1) Ako ste sám napísal, kresťania vraždili v mene Boha v MINULOSTI, moslimovia to robia od svojho vzniku doteraz.
2) Pre zločiny v mene Krista neexistuje opora v novom zákone. Ten kto ich páchal, úplne popieral Kristovo učenie. Pre zločiny v mene Alaha je v koráne, šariji a hadísoch celá fúra výziev. Ten kto ich pácha, iba koná podľa príkladu Mohameda. Alebo ak viete o nejakých výzvach na zabíjanie neveriacich prípadne na ich zotročovanie v Novom zákone, tak sem s ním, rád sa nechám poučiť.
V tom filme nebol jediný súkromný názor autora. Boli tam len presné citácie koránu vzývajúce smrť a potom bol ukázaný výsledok ich “mierumilovného” posolstva. Vy tvrdíte, že hovorenie o zločinoch je prilievaním oleja do ohňa?? Ja naopak demaskovanie islamu vítam, nech čím viac ľudí vidí tú skutočnú “mierumilovnú” tvár islamu. A nie len PR ružové rečičky na islamwebe alebo na muslimskelisty.
31. 03. 2008 v 23:23
vobec si nemyslim ze to video je spravne.po prve,je to zle prelozene,pretoze hovoria nieco uplne ine v arabcine a po druhe,nemozno odsudzovat vsetkych moslimov na zaklade nejakych sfanatizovanych ludi ktori pouzivaju koran na vrazdenie ludi. Ak by ste si dali tu namahu a precitali koran tak by ste zistili co v skutocnosti znamena “dzihad” a ze Mohamed jasne povedal ze sa nesmu zabijat nevinni ludia,zeny ani deti. Nebranim islam,ale aspon som poucena o pravde,co mnohi ani netusite co je a verite vsetkemu co vidite a pocujete v mediach.
31. 03. 2008 v 23:38
“po prve,je to zle prelozene,pretoze hovoria nieco uplne ine v arabcine”
Lžete, nebo neumíte arabsky (nebo obojí). Křivé obvinění nestačí, budete muset předložit důkazy.
“nemozno odsudzovat vsetkych moslimov na zaklade …”
Nikdo nic takového nedělá. Vkládat někomu do úst něco, co neřekl, si dovolím označit v tomto kontextu za fašistickou metodu argumentace. S tím tady neuspějete.
“Ak by ste si dali tu namahu a precitali koran tak by ste zistili co v skutocnosti znamena “dzihad” …”
My jsme si tu námahu dali. Vy ne. V koránu je v 94% výskytů používáno slovo džahada a jeho formy ve významu ozbrojeného boje za Alláha (džihád fi sabil Alláh), jak ofenzivního, tak obranného. Stejným způsobem definují džihád sbírky islámského práva. Opět lžete, nebo mluvíte o něčem, co neznáte.
“aspon som poucena o pravde”
Ne, nejste. Šíříte bludy a lži, a vašimi slovy, “ani netusite co je a verite vsetkemu co vidite a pocujete v mediach” (nebo v mešitě?).
01. 04. 2008 v 8:47
Komentář Pata Condella k Fitně: http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=29461&only&rss
Anglicky, jako vždy vynikající.
01. 04. 2008 v 14:26
Je to jen druhá strana mince G.Bushe, dalšího z mnoha fanatiků. Nezáleží na náboženství, ale na lidech,
kteří ho proklamují. Sám jsem nevěřící, proto asi nepochopím ani jednu stranu, ale pokud bych v cokoli
věřil, bylo by mi jedno, jestli se mnou věří 10lidí nebo 10mld. lidí.
01. 04. 2008 v 18:19
Ak niekoho nenavidis a ublizujes mu, necakaj, ze ta bude milovat…
Kniha Deuteronómium 32-35
“Moja bude pomsta a odveta v deň, keď sa im podlomia nohy. Veď ich deň záhubný sa približuje a ich krutý osud je nablízku”
01. 04. 2008 v 18:33
Film ani nenaznačil skutočný problém vzniknutý stretom dvoch kultúr. Toto je najlacnejšia nenávistná propaganda, ktorá má osloviť nacionalistov s nižším vzdelaním.
01. 04. 2008 v 18:43
Vzhledem k tomu, že film neoslovuje lidi schopné věcné argumentace, tak je pro nás váš výkřik vlastně poctou.
01. 04. 2008 v 19:30
Ak ste taki mudri ako si myslite,tym ze tu sirite taketo videa iba prispievate k dalsej vlne nenavisti. Nie ste o nic lepsi ako ti teroristi. Kazda akcia ma svoju reakciu, tak nech sa svet necuduje. Takychto nenavistnych videi uz bolo mnoho,ale preco neukazat aj nieco dobre o moslimoch? stale len to iste dokola..
01. 04. 2008 v 20:39
Tentýž kompilát je možné sestavit např. z Bible. A jsou tam věci i ještě horší.
Co se týká vražd, teroristických útoků a jejich některých důsledků zobrazených ve filmu včetně útoku na WTC, tak jsou muslimové např proti Američanům i židům úplní břídilové. Židy zabitých arabů je asi 10x víc a řádění Američanů v Iráku : podle Amerických zdrojů - 50 000 až 600 000 zabitých muslimů pro nic (ropa), 3. 000 000 uprchlíků a to jen v jedné zemi za posledních 5 let a pokračuje se dál.
Suma sumárum je film jen ubohý fašistický výkřik a na jeho tvůrce i šiřitele je třeba dávat dobrý pozor, aby se neopakovala historie německého fašismu za druhé světové války. Jen si nahraďte slovo muslim slovem žid a nemůžete tuto paralelu nevidět.
01. 04. 2008 v 20:53
Nemáte pravdu. Statistiky hovoří v tomto ohledu jasně. Od roku 1948 je Izrael zodpovědný za asi 60 000 mrtvých muslimů (zabitých ve všech agresivních válkách vedených proti němu, a při protiteroristických akcích na Západním břehu a v Gaze). USA jsou zodpovědné za asi 70 000. Francie je zodpovědná za asi půl miliónu (podle nejkonzervativnějších odhadů). Rusko (společně se Sovětským svazem) přes jeden milión. Zbytek, asi 8,5 miliónů muslimů bylo pobito muslimskými režimy, vnitřními občanskými válkami a během kmenových nebo etnických čistek. Drtivou většinu mtvých v Íráku mají na svědomí muslimové.
Jinými slovy, Američané a Židé jsou proti muslimům naprostí břídilové, nemají dokonce ani na Francouze, a za fašistický výkřik lze označit tak maximálně ty vaše lži. Historie německého fašismu se skutečně opakuje - v muslimských zemích.
01. 04. 2008 v 21:26
Jako člověk neznalý se rád nechám poučit o tom, z jakého důvodu, jsou všichni, co nenásledují proroka
Mohameda nazýváni “nevěřícím psem “. Stejně tak bych ocenil,kdyby mně někdo z účastníků této
diskuze objasnil tento lidumilný a zřejmě velmi zdvořilý výraz z hlediska výkladu islámu, protože,
jak z mnohých příspěvků vyplývá je islám tím nejmodernějším a nejlidumilnějším náboženstvím na
světě.
01. 04. 2008 v 21:48
V celej diskusii sa nikdo nezamyslel nad základnou otázkou. Prečo sa islam šíri ? Je to tým že je ako náboženstvo zaujímavý a šíri sa po celom svete rovnomerne pre svoju príťažlivosť alebo sa šíri preto že rasa ktorá je nositeľkou tohto náboženstva sa rozmnožuje viac ako ostatné rasy? Prečo je pre bielu rasu islam a jeho myšlienky ťažko akceptovateľný. Prečo sú indovia hinduisti ,číňania budhisti,afričania sú animisti a fetišisti. Zamysleli ste sa nad tým že vlastne náboženstvo vytvorili a nesú ľudia určitej rasy? Všimli ste si v televízii aký je rozdiel v prejavoch smútku židov a palestínčanov? Prečo je to tak? Moje závery sú jasné. Niekto s nimi určite nebude súhlasiť a možno sa môj názor dá nazvať aj rasizmom ale z vlastnej skúsenosti viem že bulteriér sa s ratlíkom na jednom dvore nedá chovať.
01. 04. 2008 v 22:40
Až Lidstvo přijme (opravdově) Ježíšova slova, skončí veškeré násilí.
01. 04. 2008 v 22:54
Miloš: Bulteriér s ratlíkem se na jednom dvorku chovat dají. Narozdíl od muslima, který se nedá chovat na jednom dvorku často ani s muslimem.
01. 04. 2008 v 23:01
Miloš> Islám má k šíření jednu obrovskou výhodu - mnohoženství. Chlapců a dívek se rodí cca stejně (1,1 chlapce na jednu dívku cca), a pokud si jeden muslim vezme dvě až čtyři muslimky (a kdovíkoli bokem, když na to má, že), vychází nám tu spousta nadržených mladých muslimů. Ti mohou bez zábran bojovat a jezdit si do cizích zemí pro partnerky, jak to také dělají. Teď nevím, zda existuje nějaká statistika, ale v západní Evropě už tyhle páry budou jistě statisticky významné (nevíte Islaminfo o nějakých číslech?).
Dívka se více méně automaticky stává muslimkou, děti samozřejmě také. Naopak to neplatí, nemuslim si muslimku vzít nesmí.
Dál tu samozřejmě jsou konvertité o jejichž duševních kvalitách vypovídá třeba náš asi nejznámějsí zástupce pan Lhoťan. Takoví lidé prostě cítí “trend”, silnou ruku. Stejný typ lidí zvedal za Hitlera pravačku, a potom psal odsudky na Miladu Horákovou. Teď holt jede islám. A bohužel ještě asi dlouho pojede.
02. 04. 2008 v 7:54
jaske pise: Suma sumárum je film jen ubohý fašistický výkřik…
Pokud je to fasisticky vykrik, tak pouze muslimu samych. Porovnavat evropskou muslimskou populaci se zidovskou v obdobi fasimu a snazit se postavit dnesni muslimy do role obeti je naprosty nesmysl. Do stejny kategorie kategorie radim i tvoje levicacky zvasty o americkym a zidovskym teroru.
wampire pise: Nie ste o nic lepsi ako ti teroristi…, ale preco neukazat aj nieco dobre o moslimoch?
Za prve, to co jsi napsal je sprostota. Za druhy, napis, co je na muslimech tak dobryho. Me to zatim nejak uniklo a rad se poucim.
02. 04. 2008 v 9:35
http://zeitgeistmovie.com/
02. 04. 2008 v 11:50
Pro Wampire.
když Váš soused ohrožuje Vašeho souseda, okrádá ho a bije ho. Vy budete mlčet, abyste nerozpoutal
nenávist, budete násilníka chválit, že má doma pěknej koberec.
Když se Váš další soused okrádaného zastane, vy mlčet nebudete a odvážně budete hájit násilníka a
zloděje.
A je to ještě pikantnější. Když Váš okrádaný soused sebere odvahu a řekne, že ho bijou, vy si ucpete
uši a budete křičet, ať mlčí, nebo jeho slova rozlobí násilníka a rozpoutají nenávist. Co k tomu dodat??
Wampire jsi hlupák a nebo posera a nebo jsi už přísahal a poplival hroby svých předků.
02. 04. 2008 v 14:30
V této republice je trestné nazývat lidi,věci a skutky pravým jménem. V této souvislosti, ač nerad,
souhlasím s výrokem prezidenta USA za který sklidil neuvěřitelnou kritiku. “Toto je válka”
A ona to válka skutečně je, jen evropští politici se bojí tuto skutečnost nazvat pravým jménem.
02. 04. 2008 v 15:58
vlk: Busch síce povedal, že je to vojna, ale žiaľ dodal, že nevedie vojnu proti islamu, ale proti “terorizmu”. Predstav si Roosevetla, ktorý by za WW II vyhlásil, že nevedie vojnu proti nacistickému nemecku, ale proti “terorizmu”, alebo proti jednotlivým nacistom. Myslím si, že keď je človek chorý, nemá liečiť následky choroby, ale jej príčinu. Nech antibiotikami zničí angínu; jeho nádcha potom zakape sama. Keď je nablízku hniezdo sršňov, nebudeš predsa zabíjať konkrétnych jednotlivých sršňov. Treba odstrániť to hniezdo. Busch prehral vojnu vo chvíli, keď vyhlásil, že bojuje proti “terorizmu”.
06. 04. 2008 v 12:13
Film je pouze jednostranou záležitostí. Je to pouze pohled jednoho člověka, který zmontoval několik videí, fotek a citací z Koránu, a spojil to do celku, který říká “islám je víra vrahů”. Je to však lež a Wildeers by se měl stydět za to co stvořil. Je to cílená manipulace z jeho strany a zároveň naprostý výsměch jinému náboženství, což si myslím, že je docela “trapné” pokud se jedná o člověka z vyspělé země a s takovým společenským postavením.
Citace z koránu neznamenají “zabít vše západního” jak je to účelně poskládáno, aby to tak vypadalo. Kdo nezná korán, nezná souvislosti, tudíž nemůže být objektivní, jelikož zmíněné citace jsou promluva Boha k Mohamedovi, ne však pobídka arabům zabíjet nevěřící.
Arabové jsou v očích dnešní veřejnosti jako lidé s AK 47 a C4 za pasem, avšak to jsou pouze teroristické organizace. Opravdoví muslimové v žádném případě nesouhlasí s počínáním extrémních skupin, a věří, že je za to stihne trest v podobě “pekla”. Zároveň je škoda ,že kvůli těmto organizacím, se vytváří tento zkreslený pohled na muslimský svět.
Jako západní kultura bychom měli respektovat jiná náboženství a udržet si jakousi objektivitu a nadhled nad situaci, kterou však tento holanďan chce záměrně zmanipulovat.
06. 04. 2008 v 13:21
A také je vidět, že mnoho lidí v téhle diskuzi už má Wildeers hezky v malíku. Odpovídat na logické argumenty výrazem “lžete” , je ubohé a vede to pouze k utvrzení toho, že má člověk pravdu, když mu druhá strana nedokáže odpovědět.
Je hodně trapný s jakou slepou vírou obhajujete svý ideje. Každý průměrný muslim má více objektivity než vy.
A “fašistický výkřik” není vůbec přehnaný výraz, nýbrž spíše přesně označení.
07. 04. 2008 v 11:07
Takovyto film poskladate i z projevu rabinu (”je treba zabijet i deti Palestincu”) a muzete ho doprovodit zabery z akci IDF v Palestine (niceni urody, kaceni sadu, kamenovani deti, ktere jdou do skoly). Pokud jde o zabery teror. utoku na WTC ci Londynske metro, tak je autor filmu bud ignorant nebo manipulator. Ze by za WTC stali islamsti teroriste, tomu uz veri jen blazen. 6 z tech, kteri meli ta letadla unest, stale zije ruzne po svete. Asi prezili ten naraz do budov a v klidu odcestovali. O utocich v Londyne se da taky najit spousta zajimavych informaci. Tedy pokud ma nekdo snahu hledat. Jestli nekomu staci verit a zit si na tomto jasne orientovanem serveru, budiz.
07. 04. 2008 v 19:48
Bokule, WTC nebudu komentovat, je to daleko a věř si čemu chceš. Ale co se týče muslimského terorismu v Londýně, rád bych znal tu spoustu zajímavých věcí. Snaha hledat by v tomhle případě znamenala pravděpodobně prolézání jakýchsi fašistickoislámských a ultralevicových webů. Pokud máš tyto informace, napiš je sem.
), nebrzdilo by to rozjetou islamizaci.
Zrovna v Británii by politici měli strašnou radost, kdyby se to podařilo svést třeba na Iry nebo fanatické křesťany (
Stejně jako Španělé při muslimském teroru v Madridu by mnohem rádi místo muslimů viděli Basky.
A zdroj toho proslovu rabína můžeš doložit?
07. 04. 2008 v 20:39
Ja jsem byl 10 let v middle east a vim ceho jsou ti lidi schopni. Kazdy z nich jen ceka na prilezitost vyvolat konflikt. Vseho se chytaji a povazuji to za utok na ne. Proste postav viru na prvni misto a zastav mozek. Vsechno se tam bere pres viru. Taky prvni otazka na bile lidi je: “Jsi muslim?” Kdyz jo mluvi s tebou jinak, kdyz ne je vsechno zase jinak. Ale nemuzeme jim to zazlivat maji ted rok 1629, v te dobe v evrope taky vladla inkvizice. Jedno je ale jiste, nepousted je do Evropy a uz vubec jim v nicem neustupovat, oni neustopi v jejich zemi ani o milimetr! Pokud nejde udelas krestansky obrad, klidne te zavrou do vezeni anebo minimalne vyhosti ze zeme…
Totalne fandim lidem jako je pan Geert Wilders. Sami vidite, ze muslimove ani tu svoji pravdu neunesou!
07. 04. 2008 v 23:52
Pokud jde o WTC, tak jsou naprosto bezne dotupne jak filmove zabery, kompilaty, nezavisle studie a nastesti i stale platne fyzikalni zakony. Vynikajici a naprosto usvedcujici jsou treba live vstupy z BBC, kde se hovori o padu WTC7 asi 20 minut pred tim nez se zacala hroutit. Pikantni na tom je, ze pritom na pozadi bezi zabery, kde tato budova stale stoji:
http://www.youtube.com/results?search_query=WTC7+BBC&search_type=
http://www.youtube.com/watch?v=ejjySUVOGKA
Pokud jde o IDF jiste najdes hrdinske ciny Ariela Sharona - to pak meli teroristi z pozustalych sposty maniku v “prijimaci”
Pokud jde o utoky v Londyne, tak ten den rano probihalo v Londyne protiteroristicke cviceni, ktere predpokladalo utoky na metro a autobus, a to v tech stanicich, ve kterych se to stalo.
Zbytek si najdi a na fasistyckych webech to nehledej. Hledej treba na stranka britskych deniku. U nas to opravdu nenajdes, protoze pro nase platky je dulezitejsi Krejcir.
Pokud si myslis, ze Irove jsou jeste aktualni, tak si fakt mimo.
08. 04. 2008 v 0:36
Hm. A tady je skutečná chronologie toho zmatku na všech zpravodajských kanálech, nejen BBC (o těch ostatních konspirátoři raději mlčí, protože se jim to nehodí do krámu): http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/03/part_of_the_conspiracy_2.html
Může za to CNN, která zmátla svojí univerzální zprávou “WTC7 buďto hoří, nebo kolabuje, nebo zkolabovala” nejenom BBC.
Samozřejmě, kdo chce Žida nebo Američana bít, vždycky si hůl najde.
Pokud jde o Izrael a Araby, vybavila se mi jedna příhoda z Drážďan. Německá česky hovořící průvodkyně prováděla skupinu Čechů, a se stopami výčitek v hlase jim vykládala, co všechno jim ti strašní spojenci vybombardovali a kolik lidí zabili. Až to jeden z turistů nevydržel, a prohlásil: “Neměli jste si začínat”.
(Samozřejmě ve skutečnosti to bylo tak, že BBC nedostala echo od americké vlády řízené židozednářským spiknutím, ale od samého začátku spolupracovala s muslimskými teroristy, jenom si tuhle zprávu špatně načasovala. Dokažte, že to není pravda.)
08. 04. 2008 v 0:59
“Samozřejmě, kdo chce Žida nebo Američana bít, vždycky si hůl najde”
Nemeli si zacinat. To mate pravdu. Nemeli vubec zakladat stat Izrael. A Biblicke naroky? To snad nemuze nikdo myslet vazne. Tim to vse zacalo.
K WTC:
Tak nam reknete, jak vubec mohl nekdo vedet, ze budova, ktera nebyla ani v plamenech a nebyla zasazena letadlem spadne, a to prosim tak, ze se v jeden okamzik soucasne zhrouti vsech 48 nosnych piliru.
Je uplne jedno, kde se ta info vzala, ale dulezite je, jak se vzala, kdyz nikdy v historii zadna zelezobetonova budova nespadla nasledkem pozaru, a to byly treba cele v plamenech. U WTC7 neexistuje zadny takovy zaber, a to tam bylo kamer. Presto nekdo vedel pul hodiny pred tim, ze spadne.
08. 04. 2008 v 1:03
A pokud jde o duveryhodnost amiku, stacil mi “incident v Tonkinskem zalivu”. Cely si ho vymysleli, aby meli zaminku k utoku na Vietnam. A loni to uz konecne museli priznat (viz napr. aktualne.cz).
08. 04. 2008 v 2:23
Vážení,uvědomte si prosím,že na celém světě je mnoho učenců,kteří islám znají dopodrobna,plynně hovoří různými arabskými jazyky,znají i rozdíly v dialektech.Proto jen hlupák může říci,že západní kultura nic neví o islámu a koránu!
Kritiky všech katolických církví bych rád upozornil na to,že zatím NIKDY žádný katolík nedal bombu do nějaké budovy,na tržiště či kamkoli jinam v muslimských zemích.Nikdy neunesl muslima aby ho před kamerou podřízl jako ovci.Křesťané nikdy neútočí na muslimy jdoucí z mešity domů jako to dělají muslimové křesťanům tam,kde v muslimské zemi je ještě náhodou fungující kostel.A nejen to,muslimové velmi často útočí i na jinověrce třeba v Indii (hinduisty,budhisty)dělali snad ti křížové výpravy proti muslimům?
Islám prostě ze svého základu JE agresivní! Vina běžných muslimů je v tom,že z principu své víry NESMÍ udat jiného muslima a tím je spoluodpovědný za vraždy a atentáty!
08. 04. 2008 v 3:05
Bokule napsal: …Pokud jde o zabery teror. utoku na WTC ci Londynske metro, tak je autor filmu bud ignorant nebo manipulator. Ze by za WTC stali islamsti teroriste, tomu uz veri jen blazen…
Bokule, bud tak hodnej a odpovez mi na kontrolni otazku. Myslis si, ze knihy o Harry Potterovi popisuji skutecnost nebo jsou vytvorem autorciny tvurci fantazie?
08. 04. 2008 v 4:15
Chceme-li, aby tady po nás žili naše děti a děti jejich dětí, chopme se věcí svých, takže věcí veřejných (= Rés publica !) a dokud máme čím a s kým braňme společně Evropu ! Srbové jsou pohraniční hlídkou Evropy, která, bohužel, přešlapuje na místě a nechává do svého těla proudit smrtelnou muslimskou nákazu ! Je nejvyšší čas ! LIDÉ, BRAŇME SE !!!
Zásada je jednoduchá:
Každý, kdo navštíví cizí zemi, musí dodržovat tamní zákony a vůbec “pravidla hry” ! My u nich, oni u nás !
Takže na druhou stranu zase důrazně odmítejme všechny, kteří jiným lezou do jejich zemí, aby ovládli zdroj ropy, ale přitom se tváří jako osvoboditelelé a šiřitelé té jediné správné formy společenského zřízení ! Ať obyvatelstvo každé země si samo většinově rozhodne v jakém režimu či civilizaci chce žít ! Takže braňme i svobodu volby muslimů žít ve své zemi po svém !
Evropa Evropanům ! Muslimské země Muslimům ! Izrael Židům ! …
P.S.:
Při tomto soužití si pak jen dávat pozor na to, aby se do tolik odlišné a nevyzpytatelné jiné civilizace nedostávaly výrobky a technologie zneužitelné = využitelné vojensky. To by i “strýček Sam” musel z pudu sebezáchovy přestat upřednostňovat kšefty! A tady se bojím, že to celé, co velí zdravý rozum, zůstane asi dost naivní a nedostižnou představou, že ?!? Nebo ne ?!?
Jediné, co platí a musí plati až do našeho posledního dechu je:
Lidé, prosím, vzchopme se, neútočme, ale BRAŇME SE !!!
08. 04. 2008 v 10:50
Středoevropan: aká škoda, že Vami popisované riešenie je iba utópia. Problém je v tom, že islam je misionárske náboženstvo. Povinnosťou muslima je šíriť Alláhovu pravdu do celého sveta. Ak by došlo k obmedzeniu šírenia islamu zo strany neislamského štátu, islam by to chápal ako akt agresie a povinnosťou muslimov by bolo “brániť sa” pred takouto nespravodlivosťou. Asi je Vám jasné čo znamená v tomto prípade “brániť sa”. Takáto krajina by totiž bola Dar - al - Harb a životy a majetok tam žijúcich ľudí by bola legálnou vojnovou korisťou. Spýtam sa Vás toto: Izrael a spojenci v Avganistane a Iraku na seba viažu mohutné teroristické sily. Kde s nimi chcete radšej bojovať, tam, alebo radšej u nás doma? Alebo si myslíte, že keď sa spojenci sťiahnu z Afganistanu a Iraku a zanikne Izrael, tak moslimovia “prekovajú svoje meče na radlice”? Ja tomu teda neverím. Džihád by pokračoval ďalej, iba “radikálni islamisti “(teda skutoční moslimovia) by získali viac sebadôvery a guráže vo svojom svätom boji.
09. 04. 2008 v 11:38
Nejlepší obrana je útok, jinak si jako obránci jen lížete a počítáte rány.
Odškodnění potomků otroků má dobrou publicitu. Co takhle vrácení džizji potomkům židů, zoroastriánů a křesťanů z islámského světa za 1400 let i s úroky a kompenzací psychické újmy????
To by byl krásný a zdravý řev!
14. 04. 2008 v 15:14
http://counterjihadeuropa.wordpress.com/
Jo! Tak soudci v Holandsku ještě používají mozek.
14. 04. 2008 v 15:35
Luxus:
According to the judge, the term fascism must be seen in a broader context. The NIF associated it with the Holocaust and ‘other evil practices from Nazi Germany’. But fascism should, said the judge, be seen as ‘a collective term for ideologies which fundamentally embrace a totalitarian political system which leaves no room for people with other ideas’.
When it came to Mohammed, the NIF was unable during the hearing to deny that he was a barbarian, reports ANP. Furthermore, the organisation was not able to disprove the fact that Islam consists of beliefs that are in contradiction to democratic principles, the judge said.
Narychlo překládám:
Podle soudce je nutné chápat termín fašismus v širším kontextu. NIF ho spojovala s Holocaustem a “jinými zlými praktikami nacistického Německa”. Ale fašismus může, řekl soudce, být chápán jako “společné označení ideologií které v základu přijímají totalitní politický systém, který neponechává prostor pro lidi s jinými názory”.
Když došlo na Mohameda, NIF byla během přelíčení neschopna popřít, že to byl barbar, sděluje ANP. Navíc, organizace nebyla schopna vyvrátit skutečnost, že Islám obsahuje víru, která je v kontradikci k demokratickým principům, řekl soudce.”
Tohle je ono.
Věřím tomu, že tohle byl Wildersův plán, že čekal, že muslimové sami kolem toho filmu vytvoří humbuk a vyvolají soud. Takhle se má bojovat proti islámu, noblesně, bez násilí, nechat je, ať si naběhnou sami. Wilderse na Hrad.
14. 04. 2008 v 15:44
No, akorát že nešlo o ten film, ale o jeho výroky minulý srpen.
15. 04. 2008 v 9:19
Všichni zde diskutují na téma je to pravda či není to pravda je to tak či není to tak - Češi jsou diskutéři profesionálové - kecat v hospodách a na netu jim jde obstojně. Pokud se dostane do problému vymyslí úžasných 100 variant proč to nejde a nevymyslí jednu variantu jak by to šlo.
Pojďme tedy změnit téma a nediskutujme o tom zda je ten film pravdiví ale diskutujme na téma jak to zastavit.
Dle mého je ale právě ten počátek v křesťanských křížových výpravách, v plavbách a zotročování indiánů a afrických domorodců kterým byl vnucován Ježíš Kristus jako jediný Bůh, křesťanství jako jediné náboženství atd. Pokud se otočíme do minulosti a najdeme kde zažehl plamen najdeme od kud pochází požár a přijdeme i na to jak ho uhasit.
Ale hasit jedině tím že budeme zase jen říkat že my jsme ti co jsou hodní a oni ti zlí není hašení ale přilévání oleje do ohně.
Kdo chce vyřešit budoucnost musí pochopit minulost.
15. 04. 2008 v 10:57
Anti křestěn: to je premňa nejak ťažká filozofia: “Dle mého je ale právě ten počátek v křesťanských křížových výpravách……..Kdo chce vyřešit budoucnost musí pochopit minulost.”- podľa mňa je počátek tam, keď Mohamed prestal šíriť islam kázaním a začal ho šíriť ohňom a mečom. Počátek je tam, keď Mohamed pred smrťou povedal”V Arábii musí byť iba jedno náboženstvo…” čím prikázal likvidáciu kresťanstva, Ahura Mazdu aj judaizmu. Mám pocit, že používate výraz “křížové výpravy” ako synonymum pre “nespravodlivosť, zvrhlosť, dobyvačnú vojnu” čo je samozrejme nezmysel. Krížové výpravy bolo jediné, asi dvesto rokov trvajúce obdobie, keď sa bojovalo nie len na kresťanskom, ale aj na moslimskom území. Prečo si nenaštudujete históriu krížových výprav, čo bolo podnetom pre vôbec prvú kr. výpravu? Odporúčam knihu Křížové výpravy, napísal Antony Bridge, bolo to voľne k sťiahnutiu na webe.
16. 04. 2008 v 14:57
http://www.novinky.cz/clanek/137694-poslanec-hamasu-vyzval-k-dobyti-rima-i-vychodni-evropy.html
“Poslanec palestinského parlamentu za radikální stranu Hamás Júnis Al-Astal minulý týden v tradičním pátečním kázání vyzval muslimy k vojenskému podrobení Říma, obou Amerik i východní Evropy. Jeho poselství odvysílala televizní stanice Al-Aksá.” Předpokládám, že podle některých zde je pan poslanec jen dalším z řady sionistických agentů majících za úkol zdiskreditovat mírumilovný islám. A televizní stanice Al-Aksá to odvysílala omylem- mysleli totiž, že to bude něco ve stylu “Urbi et Orbi” Jen se divím, že to napsaly i naše Novinky- jestliže Wilders je považován za fašistu, protože uveřejnil projevy muslimských duchovních, neměly by stranky Novinky.cz být označeny také za fašistické, a jako takové být zakázány??
16. 04. 2008 v 17:57
Hmmm, antikřesťane,
akorát že křižáci vyrazili do akce 450 let po expanzi mírumilovných kalašnikovů a dobyli jeden pidiostrůvek v moři šplouchajících majáků muezzinů…
Tak nějak mentálně-intelektuálně vrávorali naši předci při pohledu na herr hitlera a maršála štalina.
05. 05. 2008 v 15:40
http://video.google.com/videoplay?docid=-686108267122535204&q=ZEITGEIST,+czech&total=3&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1
Jsme tím čím se sytíme. Blaze národu jehož pánem je Bůh. Méně mluvit o to více konat. Pravda člověka rozčílí. Za svá rozhodnutí si můžeme sami. Pokoj Vám všem.
05. 05. 2008 v 21:05
Já momentálně žiju přes 3,5 roku v UK a chtěl bych vyřídit našim politikům, ať nedopustěj co se děje tady. Za pár let tady budou žít jenom Pakistánci nebo jiné podobné rasy a nezbyde tady místo pro místní lidi a bohužel většína z nich jenom využívá štědrý sociální systém UK nebo jezdí s taxi a nebo mají svoje obchody, kde zároveň s legální zbožím prodávají pašovaný alkohol a cigrety apod.! Nerad bych se toho dožil v ČR!!!!!!!!!
05. 05. 2008 v 23:13
A Cirkev? Tá je taká istá, teda bola. Alebo ešte je? (napr. viď. inkvizícia, stredovek) Potom sa ľudia trošku spamätali, alebo prestali veriť tým ich keciam. V islame sa toto deje práve teraz. Tí z vás, čo toto čítajú a sú veriaci si myslia, že som bezbožný človek, ale opak je pravda. Áno “verím”… A, čo Vás je po tom v čo verím? Ja len neverím blbým žvástom, ktoré si niekto vymyslel len preto, aby mohol vládnuť slabej naivnej ľudskej duši… Nebuď sprostý a nedaj ovládnuť svoju individualitu! “Ja chcem život žiť a nie prežiť.” Lebo neviem, čo bude potom. A nevieš to ani ty ani nikto iný…
BOL SI TAM?
14. 05. 2008 v 16:41
No v teto dlouhe diskuzi sem tu zaslechl i nejakou chvalau na proroka mohameda
Měli by ste si precicst jeho zivotopis…. nesnasi zidy a pritom to u nich zkousel jako prorok …. zide ho vyhnali a on cast koranu vytvoril na zaklade nenavisti….. Mohamed neni zadny prorok ale pomstychtivý šarlatán
jinak plne souhlasim s Geertem Wildersem
A Islaminfo si borec
31. 07. 2008 v 15:34
Vždy si ponechám čas, abych se nevyjadřovala s horkou hlavou. Už jen fakt, že se člověk může svobodně vyjádřit a říct svůj názor a zapojit se do diskuze je určitá forma svobody. To v určitých krajinách a zemích nelze. Rozhodně ne ženy. Všechna zla jsou stejně páchána muži a je jedno, pod jakou záštitou, heslem, nebo symbolem. Náboženství vyvolalo nejvíce válek, nenávisti a zla. A je naprosto jedno, o jaké náboženství jde. Je to stejné jako sektářství, blud a fanatismus. Ovládat druhého, stará a osvědčená forma psychologie dogmatismu. Víru ale člověk potřebuje, proto problém vidím ve výchově, vzdělání a podporu fungujícího státu. Film se mi líbil a nevidím v něm nic špatného. Totéž se může otočit proti křesťanům, se symbolem umučeného muže v krvi a následné bojácnosti a tažením proti jiným jinak smýšlejícím skupinám. Bůh je láska, v to jediné věřím. Jednoduchá věta, ale složitější, než všechny pravdy na světě.